خدمات ایمیل سازمانی
مراحل درخواست ایمیل سازمانی ویژه دانشجویان
1. درخواست دانشجو به مدیر گروه
2. ثبت نامه در سامانه اتوماسیون اداری (چارگون) با امضای مدیرگروه و ارسال نامه به ریاست دانشکده
(مشخصات دانشجو شامل : نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی همراه با نامه ارسال شود)
3. ارجاع نامه به گروه توسعه و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی
4. ایجاد ایمیل سازمانی
* مدت زمان فعال بودن ایمیل ایجاد شده از زمان ورود دانشجو تا 6 نیمسال می باشد.
برای وارد شدن به پنل ایمیل آدرس https://mail.jahromu.ac.ir و در قسمت نام کاربری، آدرس ایمیل به صورت کامل وارد شود.