شرح وظایف

  • تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت های اداری و پشتیبانی در سطح دانشگاه
  • اجرای سیاست ها و خط مشی های دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری، استخدامی، رفاهی و پشتیبانی.
  • تهیه و تنظیم آئین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید.
  • مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری.
  • برنامه ریزی در جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طرح ها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هیأت علمی و غیر هیأت علمی با همکاری مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه.
  • پیش بینی ترفیع و تغییر رتبه و پایه سالانه کارکنان با کمک واحدهای مربوط.
  • انجام تدارکات و تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذیربط.
  • ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه.
  • نظارت در انجام کلیه امور پشتیبانی و خدماتی دانشگاه و ارائه آن به واحدهای مختلف.
  • تهیه طرح های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرح های مزبور.
  • برنامه ریزی و نظارت بر روش های مطلوب اداره امور استخدامی دانشگاه.
  • نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی های لازم.
  • همکاری در تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پست های سازمانی دانشگاه با مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه . 
  • همکاری با مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه در امر طبقه بندی مشاغل کارکنان.
  • تشخیص و تعیین رسته و رشته های شغلی پست های سازمانی با توجه به طرح های طبقه بندی مشاغل با مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه.
  • نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافه کاری و انتصاب کارکنان (هیأت علمی و غیر هیأت علمی).
  • مشارکت در جلسات و کمیسیون های مختلف و اظهارنظر و ارائه پیشنهادات لازم.
  • انجام کلیه امور انبارداری دانشگاه .
  • رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم. 
  • نظارت بر امر ارزشیابی کارکنان. 
  • همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمان ها، اموال و تأسیسات.
  • انجام تعمیرات اساسی به منظور احیا و نگهداری ساختمان ها و تأسیسات موجود با هماهنگی گروه نظارت بر طرح های عمرانی.
  • شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان.
  • انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق