شرح وظایف
- تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت های اداری و پشتیبانی در سطح دانشگاه
- اجرای سیاست ها و خط مشی های دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری، استخدامی، رفاهی و پشتیبانی.
- تهیه و تنظیم آئین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید.
- مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری.
- برنامه ریزی در جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طرح ها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هیأت علمی و غیر هیأت علمی با همکاری مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه.
- پیش بینی ترفیع و تغییر رتبه و پایه سالانه کارکنان با کمک واحدهای مربوط.
- انجام تدارکات و تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذیربط.
- ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه.
- نظارت در انجام کلیه امور پشتیبانی و خدماتی دانشگاه و ارائه آن به واحدهای مختلف.
- تهیه طرح های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرح های مزبور.
- برنامه ریزی و نظارت بر روش های مطلوب اداره امور استخدامی دانشگاه.
- نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی های لازم.
- همکاری در تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پست های سازمانی دانشگاه با مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه .
- همکاری با مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه در امر طبقه بندی مشاغل کارکنان.
- تشخیص و تعیین رسته و رشته های شغلی پست های سازمانی با توجه به طرح های طبقه بندی مشاغل با مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه.
- نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافه کاری و انتصاب کارکنان (هیأت علمی و غیر هیأت علمی).
- مشارکت در جلسات و کمیسیون های مختلف و اظهارنظر و ارائه پیشنهادات لازم.
- انجام کلیه امور انبارداری دانشگاه .
- رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم.
- نظارت بر امر ارزشیابی کارکنان.
- همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمان ها، اموال و تأسیسات.
- انجام تعمیرات اساسی به منظور احیا و نگهداری ساختمان ها و تأسیسات موجود با هماهنگی گروه نظارت بر طرح های عمرانی.
- شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان.
- انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق