شرح وظایف
شرح وظایف
1. همکاری و فعالیت با رئیس داشگاه جهت اقدامات و تکالیف مرتبط با مصوبات هیات امنا
2. مشارکت و همکاری با معاونت ها و واحد های شخصی زیرمجموعه دانشگاه به منظور برنامه ریزی و جمع آوری اطلاعات و پیشنهادات جهت تهیه و تدوین نهایی پیش نویس مصوبات و تصویب آن در هیات امنای دانشگاه
3. برنامه ریزی و هماهنگی در تدویل پیشنهادات و دستور جلسات هیات امنا
4. همکاری در انجام امور مربوط به تشکیل جلسات هیات امنا
5. فراهم نمودن امکانات لازم در ارسال مستندات کامل جلسه به اعضا
6. شرکت در جلسات هیات امنا، کمیسیون دائمی و سایر کمیته های مربوطه هیات امنا
7. بررسی صورت جلسات کمیسیون های مختلف هیات امنا و تنظیم گزارش در مورد اجرای مصوبات کمیسیون ها به مراجعه ذیربط
8. جمع آوری صورت جلسات هیات امنا و کمیسیون های دائمی وابسته و استخراج مصوبات هیات امنا و نگهداری از آنها