برگزاری مراسم معارفه نوورودی‌های رشته‌ی مهندسی مکانیک ورودی ۱۴۰۲

۲۰ آذر ۱۴۰۲ | ۰۱:۲۸ کد : ۲۲۴۰ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۵۹
برگزاری مراسم معارفه نوورودی‌های رشته‌ی مهندسی مکانیک ورودی ۱۴۰۲

 

به گزارش واحد خبر و رسانه انجمن علمی مهندسی مکانیک، مراسم معارفه نودانشجویان رشته‌ی مهندسی مکانیک با حضور اساتید، مدیر گروه، مدیریت امور فرهنگی اجتماعی دانشگاه و دانشجویان این رشته در تالار وحدت دانشگاه به همت اعضای انجمن علمی این رشته برگزار شد.

در این مراسم آقای دکتر معین مدیر گروه رشته، آقای دکتر مکرم استاد مشاور ورودی 1402 و آقای دکتر ابوئیان از اساتید رشته و مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن خوشامدگویی به نودانشجویان به بیان سخنانی پیرامون آشنایی با رشته مهندسی مکانیک، آینده شغلی و پتانسیل رشته مهندسی مکانیک در اشتغال فارغ التحصیلان، چگونگی مواجهه با محیط دانشگاه، نحوه مطالعه دروس، آیین نامه های آموزشی و سرفصل دروس مصوب رشته، شرکت در اجتماعات و مراسمات مختلف فرهنگی و مذهبی، رشد اجتماعی در دانشگاه و ... پرداختند.

اجرای موسیقی زنده توسط کانون سرود و موسیقی دانشگاه و همچنین  تجلیل از دانشجویان ممتاز ورودی‌های ۴۰۱، ۴۰۰ و ۹۹ از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان یکی از دانش‌آموختگان موفق رشته مهندسی مکانیک، سرکار خانم مهندس نادیا معتضدیان(فارغ التحصیل مقطع کارشناسی از دانشگاه جهرم و مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی) به صورت برخط صحبت‌هایی پیرامون هرچه بهتر گذراندن این مسیر و با موفقیت طی کردن دوره تحصیلی و به اشتراک گذاشتن تجارب مثبت و سازنده خویش داشتند.


نظر شما :