کسب سه رتبه در جشنواره‌ی ملی رویش توسط کانون‌های دانشگاه جهرم

۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۰ کد : ۱۲۲۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۰۹
کسب سه رتبه در جشنواره‌ی ملی رویش توسط کانون‌های دانشگاه جهرم

شامگاه ۱۹خرداد ماه ۱۴۰۰، اختتامیه بر خط جشنواره ملی رویش(ویژه دستاوردهای کانون‌های دانشجویی فرهنگی، اجتماعی، دینی و هنری کشور) به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی تهران به پایان رسید و کانون‌های دانشگاه جهرم برای سال دوم موفق به کسب سه مقام از این جشنواره ملی دانشجویان شدند.

خوشبختانه دانشگاه جهرم موفق به کسب سه رتبه‌ در بخش کانون عکس و‌ فیلم، به دبیری آقای علیرضا زارع، کانون همیاران سلامت روان به دبیری اقای آریا کمالی و کانون خلاقیت و کارآفرینی به دبیری خانم فاطمه محمدی در بین دانشجویان کشور شدند.

در جشنواره رویش امسال، ۸۶ دانشگاه و ۵ هزار و ۲۸۵ کانون در این رقابت‌ها شرکت کردند. همچنین در بخش فعالیت‌های کانونی، بیش از ۱۵ هزار فعالیت از سوی کانون‌ها ثبت شد.

در بخش آثار و دستاوردهای کانونی، ۱۳۶۲ اثر به صورت فردی و ۲۱۶ اثر به صورت گروهی بود. فرهنگ کار جمعی و گروهی یکی از نکات مهم و تعیین‌کننده در فعالیت‌های فرهنگی است که کانون‌های دانشجویی توانسته‌اند به خوبی این مسئله را نهادینه کنند. ۱۲۶ ایده دانشجویی کانونی نیز به جشنواره ارائه شد.

همچنین ۶۶ داور برای ارزیابی کانون‌ها، ۲۷ داور برای ارزیابی آثار، ۳ داور برای ارزیابی ایده‌ها و ۳ داور در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در این دوره از جشنواره رویش حضور داشتند.

امسال از دانشگاه جهرم، سرکار خانم دکتر سعیده محتشمی به عنوان داور ملی در بخش کانون‌های همیاران طبیعت و محیط زیست با این جشنواره همکاری کردند.


نظر شما :