تقدیر و تجلیل از مدافعان سلامت بیمارستان پیمانیه جهرم

۱۸ آبان ۱۴۰۰ | ۰۷:۴۱ کد : ۱۳۴۶ اخبار
تعداد بازدید:۶۸۹
تقدیر و تجلیل از مدافعان سلامت بیمارستان پیمانیه جهرم

تقدیر و تجلیل از مدافعان سلامت بیمارستان پیمانیه جهرم

حجت‌الاسلام شهریاری‌پور، مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم به همراه دکتر تسلیم، رئیس امور فرهنگی اجتماعی دانشگاه جهرم، نماینده شورای صنفی کارمندان و تعدادی از کارکنان این دانشگاه، ضمن دیدار با کارکنان بخش‌های کرونایی بیمارستان پیمانیه جهرم با اهدای گل و هدایای فرهنگی از آنان، تقدیر و تجلیل کردند.

حجت‌الاسلام علیرضا شهریاری‌پور، مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در این دیدار گفت:ضمن عرض تبریک اعیاد ربیع الاول، و عرض خسته نباشید به شما پیش قراولان سنگر دفاع از حریم سلامت جامعه،  آرزوی صحت و سلامت و طول عمر با عزت برای همه شما دارم.

وی افزود: پیامبر اکرم در روایت زیبایی فرمودند: سرزمین قیامت تمام آتش است مگر سایه‌ی مومن، زیرا سایه‌ی مؤمن برسر او وجود دارد و  این سایه چیزی نیست جز صدقه.

وی تصریح کرد: حال با توجه به این که بالاترین بخشش  و صدقه، جانفشانی و بذل  نیرو و توان یک فرد جهت سلامت افراد جامعه است، مانند همان کاری که شهدای عزیز ما در جبهه انجام دادند، بنابراین نتیجه می‌گیریم مدافعان سلامت در قیامت در زیر سایه امن الهی مستقرند.

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم با آرزوی سربلندی و عزت برای مدافعان سلامت افزود: این خدمت بزرگ براساس روایت نبوی دیگری‌مدال افتخاری است که بر گردن شما آویزان شده است و اگر با اخلاص باشد که هست، وسیله‌ی نجات شما در دنیا و آخرت خواهد شد.

در این دیدار دکتر قیومی، رئیس بیمارستان پیمانیه و ۶۰ نفر از پرسنل بخش کرونایی و ICU این بیمارستان حاضر بودند.

 


نظر شما :