بسته خبری امور فرهنگی

۰۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۷:۳۵ کد : ۱۵۰۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۴۶
بسته خبری امور فرهنگی

فراخوان جشنواره دانشجویی ضربان انتظار

بخش‌های جشنواره:

ادبی(شعر، داستان، دلنوشته)

 هنری(نقاشی، خطاطی، عکاسی، پادکست، طراحی گرافیک)

کتابخوانی(ارسال خلاصه کتاب با موضوع مهدویت در قالب مایند مپ)

 فضای مجازی(ایجاد یک حرکت و جریان اجتماعی مانند کمپین‌های مختلف و ارسال گزارشات برگزاری آن)

 ویژه دانشجویان سراسر کشور

مهلت ارسال آثار: ۱۰اسفند ماه ۱۴۰۰

اختتامیه جشنواره همزمان با ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

همراه  با جوایز نفیس و هدیه متبرک حرم  مطهر رضوی.

جایزه نفر برتر هر بخش یک میلیون و سیصد و سیزده هزار تومان

جایزه نفر دوم هر بخش هفتصد هزار تومان

جایزه نفر سوم هر بخش پانصد هزار تومان

برای ثبت نام در جشنواره از طریق ارسال پیام در پیامرسان تلگرام، ایتا و سروش به نشانی:

@mahdaviat_imamreza

ایمیل:

mahdaviat_imamreza@gmail.com

اقدام فرمایید.

 

 

فراخوان ثبت‌نام جایزه‌ی البرز ۱۴۰۱

به مناسبت تقارن با شصتمین سال تأسیس بنیاد فرهنگی البرز، آئین «جایزه البرز ۱۴۰۱» با هدف تکریم اهالی علم و تجلیل از ۶۰ نفر از دانشمندان، نوآوران، دانشگاهیان و حوزویان برتر سراسر کشور، طی مراسمی در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار ‌می‌شود.

در این دوره مخترعان، طلاب علوم دینی و دانشجویان تمام رشته‌ها شامل علوم پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و هنر از سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سایت جایزه البرز به نشانی www.alborzprize.ir (سامانه نخبگان) به دریافت و مطالعه دستورالعمل جایزه البرز ۱۴۰۱ در هر یک از گروه‌های علمی اقدام و در صورت واجد شرایط بودن، از اول بهمن در سامانه جایزه البرز ثبت‌نام کنند.

مهلت ثبت‌نام و ارسال مدارک تا ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ است که با توجه به لزوم پالایش مستندات دریافتی و راستی‌آزمایی آن‌ها از طریق استعلام از مراجع ذی‌ربط و انجام داوری، این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

 

 

اخبار کوتاه فرهنگی دانشگاه جهرم

۸ نفر از دانشجویان دانشگاه جهرم در کارگاه ایده تا ثروت با محوریت استارتاپ‌ها که به همت دفتر ارتباط با صنعت و مرکز فناوری سپاه جهرم برگزار شد، شرکت کردند. این نشست پنج‌شنبه ۲۸ بهمن ماه در مجتمع امیرالمؤمنین جهرم برگزار شد.

تعدادی از دانشجویان عضو کانون هلال احمر سه‌شنبه ۲۶ بهمن ماه در تأمین شیوه‌نامه‌های بهداشتی مراسم جشن میلاد امیرالمؤمنین در امامزاده حسین(ع) همکاری کردند.

کانون فیلم دانشگاه جهرم، محتواهای مجازی مربوط به تدوین، فیلم‌شناسی اصغر فرهادی و... را تهیه و به اشتراک گذاشت.

گردهمایی مجازی دانشجویان گروه کامپیوتر و فناوری اطلاعات، مهندسی حرفه‌ای و تکنولوژی دانشگاه جهرم به صورت مجازی برگزار شد.این نشست چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۱۸:۳۰ با حضور اساتید و دانشجویان به منظور همفکری بیشتری برای برگزاری برنامه‌ها برگزار شد.

انجمن مربیان انگلیسی دانشگاه امام رضا با همکاری انجمن علمی مترجمی زبان انگلیسی دانشگاه جهرم و سایر انجمن‌های همکار، وبینار انتخاب موضوع پژوهشی را برگزار کرد.مدرس این کارگاه دکتر عامری بود و این وبینار پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ماه از ساعت ۱۶ برگزار شد.

 


نظر شما :