نمایش آثار دانشجویان دانشگاه جهرم در نمایشگاه ملی مد و لباس

۰۶ دی ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۵ کد : ۹۰۵ اخبار
تعداد بازدید:۴۱۵
نمایش آثار دانشجویان دانشگاه جهرم در  نمایشگاه ملی مد و لباس

آثار و صنایع دستی دو دانشجوی دانشگاه جهرم، فاطمه استقبالیان‌فرد، محدثه خیره‌دست در نمایشگاه ملی صنایع دستی و مد و لباس به نمایش گذاشته شد.

آثار و صنایع دستی فاطمه استقبالیان‌فرد، دانشجوی رشته بیوتکنولوژی ورودی۹۷ دانشگاه جهرم به صورت مجازی در نمایشگاه ملی مد و لباس که به صورت مجازی به میزبانی دانشگاه یاسوج برگزار شده است، به نمایش درآمد‌.

این آثار در قالب سفالگری است و ۱۲ اثر وی با توضیح اثر به نمایش عموم گذاشته شده است.

در این نمایشگاه همچنین دو اثر میناکاری از محدثه خیره‌دست، دانشجوی ورودی۹۸ رشته علوم ورزشی دانشگاه جهرم به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه ۳۱۰ اثر در زمینه مد، لباس و صنایع دستی دختران در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است که از آثار ۱۲۰اثر مربوط به صنایع دستی و ۱۹۰ اثر مربوط به مد و لباس است.

دومین نمایشگاه توانمندی‌های دانشجویان دختر در زمینه مد، لباس و صنایع دستی ویژه دانشگاه‌های منطقه‌ی مرکزی کشور به‌صورت مجازی به میزبانی دانشگاه یاسوج از ۲۳ آبان ماه گشایش یافته و تا ۲۸آبان ماه از طریق درگاه اینترنتی به نشانی https://icf.yu.ac.ir در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

طبق قطب‌بندی وزارت علوم، در این نمایشگاه ۵۲ نفر از دانشگاه‌های استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، ایلام، اصفهان، مرکزی، چهارمحال بختیاری و کردستان شرکت کرده‌اند.

 این نمایشگاه به منظور آشنایی دانشجویان با خلاقیت و نوآوری علاوه بر وظیفه اصلی خود است تا بتوانند فضای کسب و کار را نیز تجربه کرده و باعث رونق اقتصادی و اشتغالزایی بیشتر شوند.


نظر شما :