گروه نظارت بر طرح های عمرانی
وظایف و اختیارات :
- برنامه ریزی و مطالعات به منظور ایجاد فضاهای مورد نیاز براساس برنامه توسعه جامع آموزشی دانشگاه شامل : ساختمان های اموزشی و کمک آموزشی،اداری ،رفاهی وسایر ساختمانهای مورد نیاز با کیفیت مطلوب به لحاظ معماری، سازه واجرا در حداقل زمان ممکن با در نظر گرفتن صرفه و صلاح دانشگاه
- نظارت برمطالعات طرح جامع دانشگاه
- نظارت بر تعمیر، نگهداری و بهره برداری بهینه از ساختمانها و تاسیسات موجود دانشگاه .
- ایجاد امکانات جهت تجمیع کلیه ساختمانهای دانشگاه درپردیس اصلی دانشگاه .
- برنامه ریزی جهت دستیابی به استانداردهای ملی در زمینه های آموزشی، اداری، رفاهی وغیره .
- انتخاب پیمانکاران و مشاوران طرحهای مصوب بر اساس قوانین و بخشنامه های معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و آیین نامه های معاملاتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی.
- نظارت بر حسن اجرای طرحهای عمرانی دانشگاه
- جمع آوری و تکمیل اطلاعات مور نیاز طرحهای عمرانی
- پیشنهاد بودجه های عمرانی دانشگاه برای تصویب در بودجه سالانه دانشگاه
- شرکت در جلسات و کمیسیونهای مربوط به تصویب مراحل مختلف انجام فعالیت های مربوط به طرحهای عمرانی
- تشکیل جلسات کمیته مالی و عمرانی دانشگاه که وظیفه ی آن بررسی وتامین مالی پروژه های عمرانی براساس بودجه های دانشگاه و اظهار نظر در مورد درخواست های دانشکده های مختلف همچنین حوزه معاونت عمرانی دانشگاه در رابطه با تعمیر و بازسازی و یا سایر موارد مربوط طرحهای توسعه ی دانشگاه و اعتبار آنها از محل بودجه ی متمرکز طرح تملک داراییهای سرمایه ای یا سایر منابع تامین و تعهد می گردد این کمیته با حضور ریاست محترم دانشگاه ،مدیر مالی وکارشناسان معاونت عمرانی تشکیل می گردد.
- تشکیل جلسات شورای فنی دانشگاه که وظیفه آن بررسی وتصمیم گیری در مورد پروژه مختلف عمرانی یا سایر موارد مربوط به طرحهای عمرانی وتوسعه ای دانشگاه می باشد . این شورای با ترکیب ریاست محترم دانشگاه ،معاونت عمرانی ،مدیریت فنی وبا حضور هشت نفر ازاعضای هیات علمی با تخصص های عمران ،برق ، مکانیک ومعماری تشکیل می گردد .
- پیشنهاد برگزاری مناقصات پروژه های عمرانی ، تعمیر ونگهداری تاسیسات ، نگهداری و بهره برداری از مراکز تلفن دانشگاه ، تعمیر ونگهداری آسانسور به کمیته مناقصات دانشگاه وبرگزاری مناقصه در صورت موافقت کمیته