اخبار کوتاه فصل پاییز ۱۴۰۰ دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه جهرم

اخبار کوتاه فصل پاییز ۱۴۰۰ دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه جهرم

۰۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۴ کد : ۱۴۲۷ اخبار
تعداد بازدید:۸۱۶
اخبار کوتاه فصل پاییز ۱۴۰۰ دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه جهرم

# جناب آقای دکتر عظیم جباره عضو محترم هیئت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه جهرم به مرتبه دانشیاری ارتقا یافتند. این موفقیت را به ایشان تبریک می گوییم


# جناب آقای حجت الاسلام دکتر محمد عباس زاده جهرمی عضو محترم هیئت علمی گروه فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه جهرم به مرتبه دانشیاری ارتقا یافتند. این موفقیت را تبریک عرض می نماییم.


# طی حکمی از سوی جناب آقای دکتر کامبیز مینایی ریاست محترم دانشگاه جهرم جناب آقای دکتر ابوالفضل مصفا جهرمی عضو محترم هیات علمی گروه زبان شناسی همگانی به سمت مدیر گروه این رشته منصوب گردیدند. لازم به ذکر است که سرکار خانم دکتر رها زارعی فرد پیشتر این مسئولیت را بر عهده داشتند که از زحمات ایشان تقدیر و تشکر می گردد.


# طی حکمی از سوی جناب آقای دکتر کامبیز مینایی ریاست محترم دانشگاه جهرم جناب آقای دکتر ابوالفضل شایان نوش آبادی عضو محترم هیئت علمی گروه علوم ورزشی و تربیت بدنی به سمت مدیر گروه این رشته منصوب گردیدند . از زحمات جناب آقای دکتر حمید رضا صفری که پیش از ایشان عهده دار این مسئولیت بودند, تشکر و قدردانی می گردد.


# با تلاش های صورت گرفته مسئولین محترم دانشگاه؛ فرایند جذب اساتید محترم ذیل با موفقیت به پایان رسید و به گروه های مربوطه ملحق گردیدند؛
۱. جناب آقای حجت الاسلام دکتر منصور مهدوی گروه فلسفه و کلام اسلامی
۲. جناب آقای دکتر محمد عدنانی گروه فلسفه و کلام اسلامی
۳. جناب آقای دکتر محمد صادق کنویسی گروه مترجمی زبان انگلیسی
۴. جناب آقای دکتر میثم نوشادی گروه حسابداری


نظر شما :