کارگاه برنامه نویسی تمرینات ورزشی

۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۲ کد : ۱۲۱۹ اخبار و اطلاعیه
تعداد بازدید:۴۲۴
برگزاری کارگاه برنامه نویسی ورزشی ، مدرس دوره دکتر خادمی
کارگاه برنامه نویسی تمرینات ورزشی

به گزارش روابط عمومی انجمن علوم ورزشی دانشگاه جهرم، رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه جهرم از برگزاری کارگاه برنامه نویسی تمرینات ورزشی خبر داد و گفت این کارگاه که با همت انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران شاخه استان فارس و انجمن علمی علوم ورزشی دانشگاه جهرم برگزارشده است.
 دکتر افروزه در ادامه گفت: این کارگاه  در قالب وبینار آموزشی  در بستر ادوبی کانکت و در دو روز پایانی هفته گذشته روزهای پنج شنبه و جمعه 5 و 6 خردداد ماه به مدت 8 ساعت برگزار شده است.
رئیس اداره تربیت بدنی ضمن تشکر از دکتر علیرضا خادمی از اساتید با تجربه و عضو هیئت علمی دانشگاه جهرم افزود: دکتر خادمی بدون خستگی وبا نهایت صبر و حدود هشت ساعت این کارگاه را مدیریت کردند و به سوالات تمام دانشجویان پاسخ گفتند که این نحوه تدریس با رضایت حداکثری دانشجویان رو به رو شده و آنان خواستار ادامه این سلسله مباحث شدند.
دکتر افروزه ضمن تشکراز استقبال بسیار خوب دانشجویان گفت: با وجود  همه محدودیت های (قریب45 نفر) از این دوره آموزشی استفاده کردند که به زودی گواهی حضور در کارگاه برای انان صاد می شود.
 وی در ادامه افزود:  به زودی دوره های و وبینارهای  متعددی در حوزه علمی و ورزش دانشگاهی برگزار خواهد شد امید که مثل همیشه مورد استقبال دانشجویان عزیز قرار بگیرد.


نظر شما :