برگزاری اولین کارگاه توانمنمدسازی کارشناسان منطقه ای در دانشگاه یاسوج

۰۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۰ کد : ۲۰۴۱ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۹۲
کارگاه آموزشی کارشناسان کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه یاسوج ۲۷ الی ۲۸ اردیبهشت ماه
برگزاری اولین کارگاه توانمنمدسازی کارشناسان منطقه ای در دانشگاه یاسوج

اولین کارگاه توانمند سازی منطقه ای کارشناسان کمیسیون بررسی موارد خاص در تاریخ 27 و 28 اردیبهشت ماه در دانشگاه یاسوج برگزار گردید.این جلسه با حضور دکتر ارژنگ معاون سازمان امور دانشجویان و دکتر دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل و سرکار خانم رباط جزی کارشناس کمیسیون بررسی موارد خاص سازمان و کارشناسان دانشگاه های واقع در استان فارس، بوشهر یاسوج، خوزستان برگزار گردید.

در این جلسه آیین نامه مربوط به کمیسیون بررسی موارد خاص مورد تحلیل و تبیین و تبادل نظر قرار گرفت. شایان ذگر است آیین نامه جدید کمیسیون بررسی مواردخاص در دست بررسی و اقدام می باشد.

و هچنین در این جلسه دبیری کمیسیون که در معاونت دانشجویی قرار دارد مورد تاکید قرار گرفت و لزوم قرارگیری دبیری این کمیسیون در معاونت دانشجویی و فرهنگی.

در جلسات کمیسیون موارد خاص مواردی مورد بررسی قرار می گیرد که آیین نامه های آموزشی نتوانند پاسخگوی مسئله بوجود آمده برای دانشجو باشند.

درجلسات کمیسیون موارد خاص مواردی مورد بررسی قرار میگیرد که خارج از اراده دانشجو باشد مانند بیماری خاص،فوت اعضای درجه یک خانواده، طلاق والدین(حین ادامه تحصیل) و موارد خاص دیگر


نظر شما :