اطلاعیه شماره ۱ثبت نام خوابگاه دانشجویی دانشگاه جهرم

اطلاعیه خوابگاه دانشجویی

۱۹ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۲ کد : ۲۱۴۵ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۰۶۴
با سلام ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید خدمت دانشجویان گرامی جهت اطلاع از نحوه برخورداری از خوابگاه دانشجویی و اسکان در خوابگاه به اطلاعیه و راهنمای پیوست مراجعه فرمائید.
اطلاعیه خوابگاه دانشجویی

اطلاعیه (شماره 1) ثبت نام و تکمیل فرم هم اتاقی دانشجویان پسر متقاضی خوابگاه شهیدان پرنیان در سال تحصیلی 1403-1402

-دانشجویان کارشناسی متقاضی خوابگاه از طریق سامانه   , sess قسمت امور دانشجویی بخش فرم هم اتاقی، نسبت به  تکمیل فرم مربوطه با توجه به فایل راهنمای شماره یک از تاریخ   19/06/1402لغایت 26/06/1402 اقدام نمایند .

قبل از تکمیل فرم هم اتاقی به نکات زیر توجه نمایید:

1- با توجه به ظرفیت محدود خوابگاه شهیدان پرنیان ، تکمیل فرم هم اتاقی توسط دانشجو، هیچ گونه تعهدی برای اسکان توسط دانشگاه ایجاد نخواهد کرد.

2-در صورت کامل نبودن اعضای اتاق (ترکیب کمتر از 6 نفر )امکان تکمیل این فرم وجود ندارد و بدیهی است در این صورت ترکیب اتاق توسط اداره خوابگاه تعیین خواهد شد.

3-مطابق با دستورالعمل صندوق رفاه دانشجویان، شرط اقامت در خوابگاه دانشجویی در هر ترم منوط به پرداخت بدهی های ترم قبل می باشد.

4-ثبت اقامت در سامانه صندوق رفاه refah.swf.ir برای متقاضیان اسکان ضروری است و عدم ثبت درخواست اقامت به منزله انصراف از خوابگاه می باشد.

5-دانشجویانی که از وام ودیعه مسکن مجردی و متاهلی استفاده نموده اند مجاز به سکونت در خوابگاه ملکی دانشگاه نمی باشند.

6-اولویت اسکان در خوابگاه شهیدان پرنیان با دانشجویان ورودی های 99 به بعد می باشد و دانشجویان میهمان و اتباع مجاز به سکونت در خوابگاه ملکی دانشگاه نمی باشند.

- دانشجویان پسر مقطع کارشناسی ارشد با توجه به اطلاعیه شماره 2 که متعاقبا اعلام می گردد نسبت به درخواست خوابگاه اقدام نمایند.

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جهرم


لینک دانلود فایل

نظر شما :