مدیر امور پژوهشی: دانشگاه در حوزه پژوهشی نسبت به چهار سال قبل رشد قابل ملاحظه ای داشته است

۰۳ دی ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۷ کد : ۴۹۳ اخبار
تعداد بازدید:۳۳۲۴
آئین تجلیل از برگزیدگان پژوهشی دانشگاه جهرم برگزار و از برترین استادان در حوزه پژوهش تقدیر گردید.
مدیر امور پژوهشی: دانشگاه در حوزه پژوهشی نسبت به چهار سال قبل رشد قابل ملاحظه ای داشته است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل: آئین تجلیل از برگزیدگان پژوهشی دانشگاه جهرم برگزار و از برترین استادان در حوزه پژوهش تقدیر گردید.
در این مراسم دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم ضمن تبریک هفته پژوهش از تلاش های پژوهشگران در این مقوله قدردانی و با اشاره به سخنی از رهبری فرزانه انقلاب مبنی بر شورانگیز بودن کار پژوهشی و دشواری های فراوان در این کار افزود: اعضای هیات علمی دانشگاه با کمترین امکانات پژوهشی بیشترین بازده علمی را دارند و دانشگاه جهرم با داشتن بیش از هفتاد عضو هیات علمی جوان مسیر رو به رشدی را در پیش گرفته است.
رئیس دانشگاه جهرم در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کردند: با توجه به تاکید مقامات ارشد کشوری از جمله ریاست محترم جمهور مبنی بر استفاده از ظرفیت های دانشگاه برای رفع مشکلات کشور، خواستار رسیدگی هر چه سریعتر مسئولین به وضعیت معیشتی استادان و اعضای هیات علمی شد.
دکتر مینایی با اشاره به شعار سال آن را فرصتی مناسب برای همه کشور از جمله دانشگاهیان دانست و افزود: با توجه به شعار هفته پژوهش که همان "پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید" می باشد، استادان و اعضای هیات علمی می بایست دستاوردهای اثربخش و ارزش آفرین خود را در جهت روتق تولید به کار گیرند.
ایشان در پایان سخنان خود یادآور شد: هر چند روز پژوهش است اما نباید از زحمات کارمندان شریف دانشگاه و دانشجویان علاقه مند چشم پوشی کرد.
در ادامه این همایش دکترجواد توکلی مدیر امور پژوهشی دانشگاه به ارائه دستاوردهای پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاه جهرم در سال 1397 پرداخت و آن را با میانگین چهار سال قبل که رشد قابل ملاحظه ای داشته، نیز مقایسه کرد.
پایان بخش این مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه در سال 1397 بود که از دکتر حسین رنگانی، دکتر محسن زارع، دکتر حمیدرضا صفری، دکتر علی اکبر غلامحسین پور، دکتر محمود مبارکی و دکتر احسان هوشیار قدردانی شد.
شایان ذکر است؛ از مهندس جلال بادروج رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان جهرم به پاس همکاری های بی دریغ وی با دانشگاه جهرم نیز تقدیر به عمل آمد.
 


نظر شما :