توسعه همکاری‌ دانشگاه جهرم و غنا

۲۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۲۷ کد : ۱۰۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۲۷
رئیس دانشگاه جهرم با رئیس دانشکده هنر و رئیس دانشکده علوم کاربردی و کشاورزی دانشگاه غنا ملاقات کردند.
توسعه همکاری‌ دانشگاه جهرم و غنا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جهرم: دکتر مسعود نادریان جهرمی رئیس دانشگاه جهرم و دکتر باقریان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه جهرم روز پنج شنبه مورخ 25 آبان 1396 با پروفسور کودزوگاووا رئیس دانشکده هنر و علوم انسانی و پروفسور دانیل اسید رئیس دانشکده علوم کاربردی و کشاورزی دانشگاه غنا ملاقات کردند.

در این دیدار که در فضایی بسیار دوستانه برگزار گردید دکتر نادریان با ارائه توضیحاتی در مورد دانشگاه جهرم و طرح جامع این دانشگاه در خصوص توسعه مناسبات علمی با کشورهای مختلف جهان به ویژه کشورهای آفریقایی خواستار گسترش روابط علمی دانشگاهی با دانشگاه غنا گردید. رئیس دانشگاه جهرم در ادامه این دیدار خاطرنشان کرد: دانشگاه جهرم یکی از دانشگاه های پیشرو کشور در عرصه کشاورزی به شمار رفته و در زمینه انتقال تجربیات خود به دانشگاه غنا آمادگی خود را اعلام می دارد. در ادامه نیز روسای دانشکده های مزبور ضمن ابراز خوشحالی فراوان از آشنایی با ظرفیت های علمی دانشگاه جهرم و برشمردن ظرفیت های علمی خود از پیشنهاد رئیس دانشگاه جهرم استقبال نموده و زمینه های همکاری مشترک طرفین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
 در بخش پایانی این دیدار مقرر گردید هیاتی به سرپرستی رئیس دانشگاه غنا در آینده نزدیک به جمهوری اسلامی ایران سفر نموده و یادداشت تفاهم همکاری های علمی دانشگاهی بین دو طرف را در دانشگاه جهرم امضا نماید.
لازم به ذکر است؛ دانشگاه غنا با حدود چهل و پنج هزار نفر دانشجو مهم ترین دانشگاه این کشور می باشد.
 

نظر شما :