امام جمعه جهرم:از تمام ظرفیت شهرستان برای گرفتن حق ضایع شده دانشگاه جهرم استفاده خواهیم کرد.

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۲:۵۳ کد : ۱۱۲۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۰۹
امام جمعه جهرم:از تمام ظرفیت شهرستان برای گرفتن حق ضایع شده دانشگاه جهرم استفاده خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل: حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر امام جمعه جهرم در دیدار جمعی از استادان، کارمندان و دانشجویان دانشگاه جهرم بیان داشتند: جهرم در طی سالیان گذشته از مسائل سختی به لطف پروردگار و همراهی و اتحاد مسئولین به سلامت عبور کرده و این بار هم ان شاالله به سلامت عبور خواهد کرد.

امام جمعه جهرم در ادامه با اشاره به صحبت های وزیر علوم در دانشگاه جهرم بیان داشتند: در روزی که وزیر علوم در دانشگاه جهرم حضور یافتند، قول دادند که هر گونه تصمیم راجع به دانشگاه جهرم صرفا با نظر مسئولین دانشگاه و شهرستان خواهد بود اما این مصوبه ابلاغی خلاف قول داده شده ایشان بود.

دکتر مدبر در ادامه خاطر نشان کردند: از تمام ظرفیت های درون و بیرونی شهرستان برای گرفتن حق ضایع شده دانشگاه جهرم استفاده خواهیم کرد.

دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم با اشاره به آسیب های متعدد این تصمیم بیان کرد: فرار نخبگان علمی فاجعه بار ترین آسیبی است که در پی این تصمیم خواهد بود و همچنین دیگر تبعات اجتماعی را نیز به دنبال خواهد داشت.

ایشان در پایان با اشاره به دستاوردهای ارزشمند دانشگاه جهرم افزود: ما به خود می بالیم که نفر اول کنکور کارشناسی ارشد از دانشگاه جهرم است که این نشان از غنای علمی استادان دانشگاه جهرم است. استادان جوان نخبه سرمایه های بی بدیلی هستند که آینده کشور در دستان همین نخبگان است ولی این مصوبه وزارت علوم خسارت جبران ناپذیری را به شهرستان جهرم وارد می کند.

شایان ذکر است؛ پیش از آن برخی از استادان، کارمندان و دانشجویان، مخالفت خود را در برابر این تصمیم وزارت علوم  بیان و خواهان پیگیری مجدانه مسئولین شهرستان برای حل این مشکل شدند.

 


نظر شما :