فرماندار جهرم: نخواهیم گذاشت حقی از جهرم ضایع شود.

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۲ کد : ۱۱۲۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۲۷
فرماندار جهرم: نخواهیم گذاشت حقی از جهرم ضایع شود.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ مهدی شفیعیان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم در دیدار جمعی از استادان، کارمندان و دانشجویان دانشگاه جهرم که برای پیگیری مشکل دانشگاه در خصوص طرح آمایش در فرمانداری حضور پیدا کرده بودند، بیان داشت: ما باید در کمال آرامش نسبت به تصمیم وزارت علوم واکنش نشان دهیم و به دور از هر گونه اقدام احساسی در پی حل این مشکل باشیم.

مهندس شفیعیان با تاکید بر حفظ آرامش دانشگاهیان دانشگاه جهرم بیان داشت: من دغدغه و نگرانی همه شما را درک می کنم اما ما باید بدون غوغاسالاری و هر گونه حاشیه ای در پی حل مشکل دانشگاه باشیم.

ایشان در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه دانشگاه در جامعه افزودند: دانشگاه مغز متفکر جامعه است و این موضوع صرفا مشکل دانشگاه نیست بلکه مسئله مهم شهرستان است و تا کنون در جلسات شورای تامین چندین بار این موضوع را مطرح و بررسی کردیم، پس نخواهیم گذاشت که حقی از شهرستان جهرم ضایع شود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در پایان سخنان خود بیان داشتند: رایزنی هایی با استانداری انجام دادیم و به زودی جلسه ای را با استاندار فارس خواهیم داشت تا مراتب را نیز از طریق استاندار پیگیری کنیم.

همچنین دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم با اشاره به اقدامات انجام شده دانشگاه جهرم پس از ابلاغ مصوبه وزارت علوم در خصوص طرح آمایش بیان داشت: ما به دور از هر گونه تعصب و صرفا با یک نگاه علمی معتقدیم که برای اینکه دانشکده کشاورزی را توسعه دهیم پس به دانشکده علوم پایه نیاز است و به نوعی این دو دانشکده در هم تنیده هستند و این موضوع راجع به دانشکده فنی و مهندسی نیز صدق می کند پس بر همین اساس مراتب مخالفت خود را با این طرح به صورت مکتوب به وزیر محترم علوم ابراز داشته ایم.

رئیس دانشگاه جهرم در پایان سخنان خود بیان داشت: خوشبختانه اتحاد و همبستگی بسیار مثال زدنی در بین کلیه ارکان دانشگاه اعم از استادان، کارمندان و دانشجویان برای حل این موضوع شکل گرفته و انتظار داریم که مسئولین شهرستان نیز به یاری دانشگاه جهرم بیایند تا در کمال آرامش این موضوع خاتمه یابد.

شایان ذکر است؛ پیش از آن برخی از استادان، کارمندان و دانشجویان، مخالفت خود را در برابر این تصمیم وزارت علوم  بیان و خواهان پیگیری مجدانه مسئولین شهرستان برای حل این مشکل شدند.

 


نظر شما :