انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه جهرم و موسسه بین المللی spp

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۶ کد : ۱۱۵۰ اخبار
تعداد بازدید:۷۴۹
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه جهرم و موسسه بین المللی spp

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ به منظور گسترش همکاری های علمی و بین المللی و در راستای هم افزایی های علمی، آموزشی و پژوهشی تفاهم نامه ای بین دانشگاه جهرم و موسسه علمی و بین المللی spp منعقد گردید.
جذب دانشجویان متقاضی تحصیل در دانشگاه جهرم، برگزاری دوره های تخصصی و برنامه های آموزشی و پژوهشی برای کارکنان موسسه، انجام فرصت های مطالعاتی دانشجویان و اعضای هیات علمی و برگزاری همایش ها و سمینارهای تخصصی از جمله اهداف دنبال شده در این تفاهم نامه می باشد.
موسسه (Student Promotion Program) یک موسسه آموزش عالی است که به ‌موازات وزارت علوم کشور افغانستان فعالیت می‌نماید. هدف این موسسه حمایت علمی و مالی از دانشجویان افغان، کمک به ادامه تحصیل آن‌ها در کشورهایی با سطح آموزشی عالی با کمک دولت افغانستان می باشد. در حال حاضر این موسسه، دانشجویان افغانستان را علاوه بر ایران در شش کشور منطقه همچون چین، هند، تایلند، مالزی و در کشورهای دیگری مانند آلمان، ترکیه و اوکراین نیز بورسیه می‌کند.
شایان ذکر است؛ پیش از این، دانشگاه جهرم در جهت توسعه همکاری های علمی و بین المللی خود، تفاهم نامه هایی را با دانشگاه غالب افغانستان و دانشگاه نجف عراق منعقد کرده بود.


نظر شما :