حضور دانشگاه جهرم از نمایشگاه ایده تا درآمد در جهرم

۲۰ آذر ۱۳۹۶ | ۱۳:۴۹ کد : ۱۱۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۳۳
دانشگاه جهرم حضوری فعال در نمایشگاه ایده تا درآمد داشت.
حضور دانشگاه جهرم از نمایشگاه ایده تا درآمد در جهرم

دانشگاه جهرم حضوری فعال در نمایشگاه ایده تا درآمد داشت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جهرم، نمایشگاه از ایده تا درآمد به همت دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه جهرم و دانشکده کشاورزی دانشگاه جهرم در مصلای جمعه جهرم برگزار شد.
مشارکت کسب و کار توسط واحد ارتباط با صنعت، راهنمایی و مشاوره بازدیدکنندگان در زمینه کشت ارگانیک گیاهان دارویی، تهیه نشا انواع گیاهان دارویی، ارائه تکنیک های کشت بافت، مذاکره برای تولید توربین بادی خانگی و ارائه مشاوره کود و سم کشاورزی از جمله دستاوردهای دانشگاه جهرم در این نمایشگاه بود.
در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایده تا درآمد، دکتر غنی و دکتر توکلی از اعضای هیات علمی دانشگاه جهرم سمیناری با عنوان صنایع تبدیلی و فرصت های شغلی در گیاهان دارویی برگزار کردند.
در ابتدا، دکتر غنی مدیر گروه مهندسی باغبانی و تولیدات گیاهی، با برشمردن مشکلات، معضلات و افراط و تفریط هایی که در رشته گیاهان دارویی وجود دارد و چالش ها و فرصت های موجود در زمینه کارآفرینی و ارائه راهکارهای ممکن پرداخت.
دکتر توکلی مدیر گروه مهندسی علوم و صنایع غذایی، هم با اشاره به عدم وجود صنایع تبدیلی در شهرستان جهرم و ضایعات بیش از سی درصدی در بخش کشاورزی، ایجاد کارخانه های تبدیلی در بخش کشاورزی را از راهکارهای موجود برشمردند.

شایان ذکر است؛ در مراسم اختتامیه نمایشگاه از حضور فعال دانشگاه جهرم در برپایی نمایشگاه از ایده تا درآمد، با اهداء لوح تقدیر به دکتر مسعود نادریان جهرمی رئیس دانشگاه جهرم تجلیل شد.

نظر شما :