کسب سه رتبه در جشنواره‌ی ملی رویش توسط دانشگاه جهرم

۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۰ کد : ۱۲۲۹ اخبار
تعداد بازدید:۸۰۰
کسب سه رتبه در جشنواره‌ی ملی رویش توسط دانشگاه جهرم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ اختتامیه بر خط جشنواره ملی رویش(ویژه دستاوردهای کانون‌های دانشجویی فرهنگی، اجتماعی، دینی و هنری کشور) به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی تهران به پایان رسید و کانون‌های دانشگاه جهرم برای دومین سال پیاپی موفق به کسب سه مقام اول در این جشنواره ملی شدند.
خوشبختانه دانشگاه جهرم با کسب سه رتبه‌ی اول در بخش کانون عکس و‌ فیلم، به دبیری علیرضا زارع، کانون همیاران سلامت روان به دبیری آریا کمالی و کانون خلاقیت و کارآفرینی به دبیری فاطمه محمدی در بین دانشجویان کشور موفق به کسب مقام شدند.
در جشنواره رویش امسال، ۸۶ دانشگاه و 5285 کانون شرکت کردند و همچنین در بخش فعالیت‌های کانونی بیش ۱۵ هزار فعالیت از سوی کانون‌ها به ثبت رسید.
در بخش آثار و دستاوردهای کانونی، ۱۳۶۲ اثر به صورت فردی و ۲۱۶ اثر به صورت گروهی بود. فرهنگ کار جمعی و گروهی یکی از نکات مهم و تعیین‌کننده‌ در فعالیت‌های فرهنگی است که کانون‌های دانشجویی توانسته‌اند به خوبی این مسئله را نهادینه کنند. ۱۲۶ ایده دانشجویی کانونی نیز به جشنواره ارائه شد.
همچنین ۶۶ داور برای ارزیابی کانون ها، ۲۷ داور برای ارزیابی آثار، ۳ داور برای ارزیابی ایده‌ها و ۳ داور در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در این دوره از جشنواره رویش حضور داشتند.
شایان ذکر است؛ امسال از دانشگاه جهرم دکتر سعیده محتشمی عضو هیات علمی دانشگاه جهرم به عنوان داور ملی در بخش کانون‌های همیاران طبیعت و محیط زیست انتخاب شدند.
 


نظر شما :