برگزاری سومین دوره ضیافت اندیشه استادان در دانشگاه جهرم

۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۴ کد : ۱۲۹۸ اخبار
تعداد بازدید:۹۱۲
برگزاری سومین دوره ضیافت اندیشه استادان در دانشگاه جهرم

افتتاحیه سومین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه جهرم با موضوع اندیشه سیاسی و مبانی انقلاب اسلامی (سطح 4) با زیرعنوان اقتصاد مقاومتی با حضور دکتر محمدحسین کریم عضو هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه خوارزمی به صورت مجازی برگزار گردید. 
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین شهریاری پور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، به اثرات اقتصاد مقاومتی بر شئونات مختلف زندگی اشاره داشتند.
پس از آن دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم نیز ضمن خوش آمد به دکتر کریم، از ایشان به عنوان چهره ای شناخته شده یاد کردند و افزودند: یکی از ویژگی های بارز دکتر کریم تلاش ایشان برای انتقال و اشتراک دانش خود می باشد که این امر بسیار ستودنی است.
 در ادامه دکتر مینایی به معرفی کوتاه از شهر جهرم و دانشگاه جهرم به عنوان دومین دانشگاه جامع استان پرداختند و با تشکر از اساتید شرکت کننده در این دوره، نسبت به  برگزاری این دوره دانش افزایی در دانشگاه جهرم ابراز خوشنودی کردند.
سپس دکتر کریم سخنران ویژه این جلسه ضمن تشکر از مسئول نهاد مقام معظم رهبری و ریاست دانشگاه بابت فراهم نمودن شرایط برگزاری این دوره به بررسی ابعاد مختلف اندیشه سیاسی و مبانی انقلاب اسلامی پرداختند و ابراز امیدواری کردند که انشاءالله بتوانیم در کنار استفاده از نقطه نظرات استادان دانشگاه جهرم، دوره مفید و پویایی داشته باشیم.
لازم به ذکر است سومین دوره ضیافت اندیشه استادان دانشگاه جهرم به همت دفتر هم اندیشی اساتید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم از تاریخ 13 تا 17 شهریور در حال برگزاری است و در این جلسات فرآیندهای تحولات اقتصادی و الزامات و مولفه های اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 


نظر شما :