پیام تبریک دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم، همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید

۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۸ کد : ۱۳۰۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۷۷
پیام تبریک دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم، همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم؛ همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم پیام تبریکی بدین منظور صادر کردند. متن پیام بدین شرح است:

 

به نام خدا

شروع سال‌ تحصیلی جدید را به همه استادان عزیز، کارکنان دلسوز و کوشا و دانشجویان گرامی دانشگاه جهرم تبریک می‌گویم. همراه با خانواده بزرگ این دانشگاه، در آغاز سال تحصیلی جدید برآنیم تا دست در دست و با اراده‌ای راسخ‌تر از پیش برای حفظ و ارتقای جایگاه این مجموعه علمی، توسعه ارتباط دانشگاه و جامعه و مشارکت جدی دانشگاه در فرایند توسعه و حل چالش‌های مختلف کشور و گسترش همکاری‌های علمی‌ با دانشگاه‌های معتبر، گام‌های جدی و محکم‌تری برداریم.
همچون گذشته مدیریت دانشگاه جامع جهرم تمام توان خود را در جهت ایجاد فضایی دلنشین و صمیمی برای ایفای نقش دانشگاهیان شامل اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان به کار بسته است. این نشاط، پویایی، همراهی و همدلی ایجاد شده بین دانشگاهیان را گرامی می داریم.
اگرچه در شرایط کنونی دانشگاه از حضور و دیدار دانشجویان عزیز به خاطر تداوم همه‌گیری ویروس کرونا محروم است، ولی تمام امیدمان این است که در کوتاه ترین زمان ممکن با تکمیل واکسیناسیون دانشجویان و مجوز ستاد ملی کرونا پذیرای دانشجویان عزیز و اجرای آموزش حضوری باشیم.
دانشجویان عزیز به خوبی آگاهند که  راه حل چالش‌های پیش رو در گرو همت، کوشش و انگیزه آنان به عنوان آینده سازان میهن اسلامی مان است. بدون تردید، پیشرفت و آرامش آینده این کهن بوم با همت، امید و اندیشه شما جوانان تلاشگر و افتخارآفرین دانشگاه جهرم، به عنوان دومین دانشگاه جامع استان فارس رقم خواهد خورد.

در پایان، همراه با آرزوی سلامتی برای تمامی اعضای خانواده بزرگ این  دانشگاه، توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند بزرگ خواهانم.

 

کامبیز مینایی

رئیس دانشگاه جهرم
 


نظر شما :