اطلاعیه در خصوص نحوه ارسال پستی مدارک ثبت نامی دانشجویان نو ورود ۱۴۰۰
ضمن عرض تبریک مجدد بابت پذیرفته شدن شما در دومین دانشگاه جامع استان فارس و آرزوی موفقیت در کسب علم و دانش برای شما آینده سازان میهن اسلامی، به اطلاع می رساند پس از انجام ثبت نام الکترونیکی، دانشجویان می بایست مدارکی که در لیست زیر آمده است حداکثر تا روز شنبه مورخ 1400/08/15 به آدرس دانشگاه جهرم (استان فارس- شهرستان جهرم-بلوار خلیج فارس- دانشگاه جهرم- صندوق پستی: ۷۴۱۳۵۱۱۱) از طریق پست ارسال نمایند. بدیهی است تبعات ناشی از عدم ارسال مدارک درخواستی در موعد مقرر بر عهده شخص دانشجو خواهد بود. لیست مدارکی که باید توسط دانشجو ارسال شود به شرح زیر است:
1- شش قطعه عکس 4*3 زمینه سفید جدید و پشت نویسی شده
2- کپی کارت ملی (در صورت نداشتن کارت ملی، کپی رسید ثبت احوال)
3- کپی تمام صفحات شناسنامه
4- رسید تاییدیه تحصیلی دیپلم
5- اصل ریزنمرات دیپلم عکس دار و ممهور به مهر مدرسه (مربوط به نظام 3-3-6)، اصل ریزنمرات دیپلم و پیش دانشگاهی عکس دار (نظام قدیم)
6- اصل فرم 602 عکس دار و ممهور به مهر مدرسه (نظام 3-3-6)
7- اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت دیپلم عکس دار
8- مختص پسران: پرینت معافیت تحصیلی اخذ شده از دفاتر پلیس 10+ در صورت نداشتن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت
9- فرم تعهد محضری برای آندسته از دانشجویانی که هنوز مدرک دیپلم خود را اخذ ننموده اند. (فرم "تعهد مدرک دیپلم" که در فرم های پیوست قرار دارد)
10- تکمیل و ارسال فرم های پیوست.
11- مختص پذیرفته شدگان رشته مهندسی حرفه¬ای نرم افزار کامپیوتر (مقطع کارشناسی ناپیوسته): اصل یا گواهی موقت کاردانی (در صورت عدم اخذ مدرک، "فرم درخواست مدرک کاردانی" ممهور به مهر دانشگاه محل تحصیل مقطع کاردانی که در فرمهای پیوست قرار دارد.)
نکته بسیار مهم:
- حتما نام و نام خانوادگی دانشجو، رشته قبولی و شماره دانشجویی روی پاکت پستی درج شود.
نظر شما :