برگزاری آیین نو دانشجویان دانشگاه جهرم

۲۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۳ کد : ۱۳۲۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۰۳
برگزاری آیین نو دانشجویان دانشگاه جهرم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ آیین نو دانشجویان دانشگاه جهرم با حضور اعضای هئیت رئیسه، رؤسای دانشکده‌ها، استادان و تعدادی از دانشجویان نو ورود ۱۴۰۰ دانشگاه جهرم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم ضمن بیان این مطلب که دوران دانشجویی بهترین دوران تحصیل هر فردی است، گفت: دوران کرونایی چیزهای زیادی را به ما یاد داد که استفاده از ابزارهای الکترونیک و یادگیری الکترونیکی یکی از مهمترین آنها بود.
وی دانشجویان را مدیران، متخصصان و کارشناسان آینده‌ساز کشور دانست و تاکید کردند: دانشجو موفق کسی است که از تمام ابعاد و فضاهای دانشگاه استفاده کند تا در پایان تحصیلات به یک نیروی متخصص، متعهد، توانمند، عالم، کارآمد و پاسخگو به جامعه تبدیل شود.
رئیس دانشگاه جهرم، فراگیری دانش همراه با هدف را به دانشجویان توصیه کردند و افزودند: درس خواندن به عنوان یکی از ستون‌های اصلی یادگیری، اصول و راهکارهایی دارد که باید در دوران تحصیل در دانشگاه فراگرفته شود.
وی ابراز کرد: ایجاد فضای معنویت و پرورش اخلاقیات در قشر جوان و دانشجو در کنار کسب علم تکمیل کننده مسیر علم ورزی و دانش‌اندوزی است.
شایان ذکر است؛ دکتر محمود مبارکی معاون آموزشی و پژوهشی، دکتر عسکر غنی معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر مسعود فخرفشانی سرپرست معاونت اداری و مالی از دیگر سخنرانان این آیین بودند.
قرائت قرآن به وسیله قاری خردسال، آیین اهدای پرچم، سوگندنامه دانشجویی، قرائت میثاق‌نامه و اجرای استندآپ کمدی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
 


نظر شما :