انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه جهرم و مرکز رشد و فناوری جهرم

۳۰ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۵ کد : ۱۳۶۸ اخبار
تعداد بازدید:۶۴۲
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه جهرم و مرکز رشد و فناوری جهرم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه جهرم و مرکز رشد واحدهای فناور منعقد شد. این تفاهم‌نامه به منظور اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی اعضای هیات علمی دانشگاه جهرم به منظور رفع نیازهای صنعتی، پژوهشی و مطالعاتی مرکز رشد در قالب طرح فرصت مطالعاتی در حوزه‌های مختلف فنی و صنعتی و ایجاد بستر مناسب برای رشد کارآفرینی دانشجویان توسط مرکز رشد است.
از جمله موضوعات مورد تفاهم مشترک؛ امکان بازدید از مراکز رشد آزمایشگاه و واحدهای علمی پژوهشی طرفین بر طبق قوانین مرکز رشد و دانشگاه، ارائه مشاوره دانشگاه به واحدهای فناور مرکز رشد بر اساس ضوابط و مقررات، استفاده متقابل از کتابچه‌ها و بانک‌های اطلاعاتی یکدیگر طبق ضوابط و مقررات و همکاری در برگزاری مشترک همایش‌ها و کارگاه‌هاست.
همچنین انجام طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی کاربردی مورد نیاز طرفین و برگزاری جلسات تخصصی در حیطه‌ی موضوعات طرفین از دیگر موارد این تفاهم‌نامه ذکر شده است.
در این تفاهم‌نامه بر همکاری‌های دو‏جانبه به منظور ایجاد و تقویت ارتباطات آموزشی و پژوهشی بین این دو مرکز علمی-پژوهشی تاکید شده است. همچنین در این تفاهم‌نامه، انجام پروژه‌های تحقیقاتی، کمک به پایان‌نامه‌های دانشجویی، مشارکت در برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای علمی، برگزاری دوره‌های کوتاه مدت و برنامه‌های پژوهشی مورد توافق طرفین قرار گرفته است.
شایان ذکر است؛ این تفاهم‌نامه در ۶ بند به امضا و تصویب دکتر کامبیز مینایی، رئیس دانشگاه جهرم و مهندس مجتبی دوراندیش، مدیر مرکز رشد واحد‌های فناور جهرم رسیده است.
 


نظر شما :