دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم با صدور پیامی روز دانشجو را تبریک گفتند.

۱۵ آذر ۱۴۰۰ | ۰۷:۴۷ کد : ۱۳۹۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۲۵
دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم با صدور پیامی روز دانشجو را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ در آستانه 16 آذر ماه و روز دانشجو، دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم با صدور پیامی این روز را تبریک گفتند. متن پیام رئیس دانشگاه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شانزدهم آذر ماه، روز دانشجو، در تقویم سیاسی و اجتماعی دانشگاه جایگاه ممتازی دارد. روزی که در حافظه افراد جامعه تداعی گر نقش آفرینی بی بدیل دانشجویان در تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران زمین است.
نشاط، شادابی و امید در فضای دانشجویی کشور به یمن انگیزه و ارادۀ دانشجویان به دست می‌آید و این دو شرط لازمه پویایی و تحرک دانشگاه برای یافتن راه‌حل بدیع برای پرسش‌ها و مسائل روز جامعه است. واقعیتی که امکان بازکاوی عالمانه و نیل به حکمرانی مطلوب در ساحت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور را در پی خواهد داشت. امید است در چارچوب مسئولیت اجتماعی و نقدِ خردمندانه و منصفانه شاهد ایرانی مستقل و قدرتمند، تأثیرگذار و نقش‌آفرین در حوزه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مبتنی بر ارزش‌های انسانی و آموزه‌ای اخلاقی و دینی باشیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه ۱۶ آذر و مقام شامخ دانشجو، به این قشر فهیم جامعه ارج نهاده و امید آن دارم که جامعه دانشگاهی کشور و دانشجویان عزیز، به مدد ایمان و اندیشه، همواره در توسعه ی ایران اسلامی موفق بوده و با یاری خداوند بزرگ در برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر اعتلای نام ایران اسلامی در سطح جهان، کوشا باشند.

کامبیز مینایی
1400/09/15


نظر شما :