همايش روز باز دانشگاه

۲۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۵۶ کد : ۱۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۶۹
دانشگاه جهرم به منظور معرفي و آشنا سازي داوطلبان آزمون سراسري با رشته‌هاي دانشگاهي، مراسم روز باز دانشگاه را برگزار كرد.
همايش روز باز دانشگاه
به گزارش روابط عمومي دانشگاه جهرم: دانشگاه جهرم در جهت به نمايش گذاشتن توانمندي‌هاي دانشگاه و كمك به شناخت رشته‌هاي مختلف و در نهايت انتخاب رشته صحيح داوطلبان، برنامه روز باز دانشگاه را با همكاري دانشگاه علوم پزشكي شيراز برگزارنمود. در اين برنامه كه از 23 الي 25 مرداد ماه 1395 در تالار شهيد مطهري دانشگاه علوم پزشكي شيراز برپا بود، با دعوت از داوطلبان آزمون سراسري 1395 رشته‌هاي مختلف تحصيلي توسط ارائه بروشورهاي اطلاع رساني و توضيحات حضوري دانشجويان و اعضاي هيأت علمي دانشگاه جهرم به ايشان معرفي و زمينه‌هاي تحصيلي، امكانات موجود و ديگر اطلاعات مورد نياز داوطلبان به منظور انتخاب رشته علاقه محور به آنها ارائه گرديد.
شايان ذكر است؛ در اين مراسم مشاوراني از آموزش و پرورش استان و نمايندگاني از بنياد ملي نخبگان نيز حضور داشتند كه به ارائه توضيحات تكميلي و زمينه فعاليت‌هاي جنبي مورد نياز و حمايت كشور مربوط به رشته‌هاي مختلف پرداختند.
در پايان لازم است؛ از رياست دانشگاه جهرم، دكتر مسعود نادريان كه با حمايت‌هاي خود زمينه برپايي اين مراسم را فراهم كردند تشكر نمود و توفيقات روزافزون ايشان را از خداوند منان خواستاريم.

نظر شما :