پیام تسلیت سرپرست دانشگاه جهرم به آیت الله کریمی جهرمی در پی ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی

۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۳ کد : ۱۴۷۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۵۹
پیام تسلیت سرپرست دانشگاه جهرم به آیت الله کریمی جهرمی در پی ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم؛ در پی ارتحال عالم جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله العظمی حاج شیخ لطف اله صافی گلپایگانی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عباس زاده جهرمی سرپرست دانشگاه جهرم پیامی بدین منظور صادر کردند. متن پیام ایشان بدین شرح است:

بِسْمِ‏ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏
پیامبر ختمی مرتبت صلی الله علیه و آله: «موت عالم دین‌شناس رخنه‌ای جبران‌ناپذیر بر اسلام وارد می‌کند.»

محضر مبارک حضرت آیت الله کریمی جهرمی«حفظه الله» 
ضایعۀ رحلت عالم جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله العظمی حاج شیخ لطف اله صافی گلپایگانی «قدّس‌سرّه» موجب تأسّف، تأثّر و محرومیت جوامع علمی از ثمرات وجودی ایشان گردید. 
جمع کثیری از دانش‌پژوهان حوزه علمیه در مدت قریب به یک سده، از محضر علمی و معرفتی این شخصیّت پارسا و فرزانه بهره‌های فراوان گرفتند. از این جهت نقش برجستۀ این دانشمند وارسته در عرصۀ تعلیم و تربیت، اخلاق و ادب، فراموش‌ نشدنی است.
خدای متعال روح مطهّر این عالم ربّانی را در جوار رحمت واسعۀ خود، با اولیاء طاهرین و سید و سالار شهیدان «علیهم الصلوة و السّلام» محشور فرماید، که «کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام».
جامعه علمی دانشگاهی شهرستان جهرم ضمن پاسداشت مقام علمی این فرهیخته فرزانه، به خانواده مکرّم و فرزندان محترم ایشان و همۀ شاگردان و ارادتمندان و مقلدان این عالم عامل و بخصوص جنابعالی تسلیت عرض کرده و از خدای سبحان علوّ درجات آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل بازماندگان گرامی را مسألت می‌کند.

دکتر محمد عباس زاده جهرمی
سرپرست دانشگاه جهرم


نظر شما :