پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباس زاده به مناسبت سالروز  پیروزی انقلاب اسلامی

۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۸ کد : ۱۴۸۸ اخبار
تعداد بازدید:۹۴۲
پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباس زاده به مناسبت سالروز  پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه جهرم؛ همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد عباس زاده جهرمی سرپرست دانشگاه جهرم پیامی بدین منظور صادر کردند. متن پیام تبریک ایشان بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با مطلع "قل انما اعظکم بواحده ان تقومولله مثنی و فرادی" به روشنگری امام راحل (قدس سره) می‌گذرد. حرکت گسترده ای که در آن تمام آحاد جامعه با پایمردی و ایستادگی در برابر بی عدالتی حاکمان و علیه استثمار قدرت های ظالم غربی قد علم کردند و این ایستادگی تا به امروز نیز ادامه دارد. یکی از مهم ترین عوامل پیروزی در این قیام بزرگ مردمی از دیدگاه معمار کبیر انقلاب، وحدت کلمه بود که با استمرار مبارزات در راستای اهداف والای الهی و میهنی و با محوریت ولایت به سرانجامی با شکوه و ماندگار رسید.
در این حرکت بزرگ و سترگ جامعه دانشگاهی از روزهای آغازین مبارزه، حضور و مشارکت اثرگذاری داشته‌اند و در این مسیر شاهد ایثار عزیزان زیادی از جمع دانشگاهیان بوده‌ایم که یاد و خاطره یکایک آنها را گرامی می‌داریم؛ و به ارواح پاک آنها سلام و درود می‌فرستیم.
ما باور داریم در این عرصه برای پایداری این انقلاب، استقلال کشور و نیل به آرمان‌های متعالی باید در راستای تولید و تعالی علم و دانش، پیوند آن با معنویت، تحول‌آفرینی در علوم انسانی و ایجاد دانشگاه، جامعه‌پرداز، کارآفرین و تمدن ساز که محفل آن دانشگاه است، حرکت و تلاش مضاعف کنیم. این مهم نیز با اطاعت از دستورات ولیّ امر در عرصه جهاد تبیین به ثمر خواهد نشست.
در پایان لازم می‌دانم سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به جامعه دانشگاهی کشور به ویژه دانشجویان، همیاران علمی(کارمندان) شریف و استادان محترم دانشگاه جهرم تبریک می‌گویم؛ یاد و خاطره امام راحل، شهدای گرانقدر بخصوص شهدای عرصه علمی کشور، دانشمندان و عالمان فقید و همه‌کسانی که در راه پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی گام برداشته‌اند، گرامی داشته و امیدوارم با انگیزه‌تر از پیش، در عرصه علم و سازندگی به سوی افق‌های بیانیه گام دوم حرکت کرده و در عمل به منویات مقام معظم رهبری در پایه‌ریزی نهضت تبیین و دعوت به جهاد تبیین کوشا و پویا باشیم.


نظر شما :