پیام تبریک سرپرست دانشگاه جهرم به مناسبت سالروز ولادت امام علی(ع) و روز پدر

۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۶ کد : ۱۴۹۵ اخبار
تعداد بازدید:۷۲۲
پیام تبریک سرپرست دانشگاه جهرم به مناسبت سالروز ولادت امام علی(ع) و روز پدر

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه جهرم؛ حجت الاسلام والمسلمین عباس زاده سرپرست دانشگاه جهرم با صدور پیامی سیزدهم رجب سالروز ولادت امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر را تبریک گفتند. متن پیام تبریک ایشان بدین شرح است:

سیزدهم ماه رجب سرآغاز طلوع خورشید زندگی بزرگ مردی است که ولادتش در کعبه و شهادتش در مسجد بود. امام علی (ع) آغازگر امامت و مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است که با سلوک و گفتار و رفتار و منش خویش، دلهای تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است.
مردی که در اوج صلابت، چونان پدری دلسوز  یاریشان می‌کرد و از این روست که فرخنده زاد‌روز امام اول شیعیان امیرمومنان علی(ع)، شایسته‌ترین روز برای بزرگداشت مقام پدر و پاسداشت زحمات آنان است.
از صمیم قلب قدردان زحمات پدرانی هستم که در شرایط ویژه‌ای که به لحاظ شیوع بیماری در آن قرار گرفته‌ایم، در کنار حمایت و مراقبت از خانواده و فرزندان خود، با تعهد و اخلاص، در راستای اهداف متعالی نظام آموزش عالی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.
اینجانب فرخنده سالروز میلاد باسعادت مولود کعبه، مولای متقیان حضرت امام علی علیه‌السلام را خدمت دانشجویان محترم، اعضای هیات علمی و همیاران علمی (کارمندان) شریف تبریک و تهنیت گفته و برای همه عزیزانم در دانشگاه جهرم روزگاری سرشار از سلامتی و سعادت آرزومندم.


نظر شما :