دکتر عباس زاده: توقع من از استادان این است که برای هر چه قوی تر شدن دانشگاه راهکار ارائه و در این راستا گام بردارند.

۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۹ کد : ۱۴۹۹ اخبار
تعداد بازدید:۹۷۷
دکتر عباس زاده: توقع من از استادان این است که برای هر چه قوی تر شدن دانشگاه راهکار ارائه و در این راستا گام بردارند.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ نشست هم اندیشی حجت الاسلام والمسلمین عباس زاده، سرپرست دانشگاه جهرم با رؤسای دانشکده ها و اعضای هیات علمی برگزار گردید.
در این نشست که به صورت مجازی برگزار شد دکتر عباس زاده با اشاره به نقش ارزشمند استادان در روند تحولات دانشگاه افزود: دستاوردهای علمی و پژوهشی استادان دانشگاه می بایست در خدمت جامعه و شهر باشد و توقع من از استادان این است که برای هر چه قوی تر شدن دانشگاه، برنامه و راهکار ارائه و در این راستا گام بردارند.
ایشان در ادامه خاطر نشان کردند: نگرانی استادان در خصوص بحث همسان سازی، یکی از دغدغه های من نیز هست اما برای ماندگاری و دور شدن از آسیب های احتمالی باید در زمینه های علمی و دستاوردهای پژوهشی بسیار قوی تر از گذشته عمل کنیم.
پایان بخش سخنان دکتر عباس زاده در خصوص تعامل گسترده با شهر و مسئولین شهری بود که ایشان تاکید کردند: زمانی دانشگاه می تواند از شهر خدماتی دریافت کند که در مقابل آن خدماتی ارائه کند و استادان می بایست در خدمت شهر و جامعه باشند.
شایان ذکر است؛ پیش از آن رؤسای دانشکده ها و برخی از اعضای هیات علمی به بیان نظرات و دغدغه های خود پرداختند که سر فصل مباحث مطرح شده توسط استادان به شرح زیر می باشد:
1.    اجرای طرح همسان سازی
2.    تبدیل وضعیت استادان
3.    پرداخت حق التدریس
4.    تعیین تکلیف مربی ها
5.    ایجاد رشته های جدید
6.    تجهیز آزمایشگاه ها
7.    جذب خیرین
8.    راه اندازی واحد کارگزینی ویژه اعضای هیات علمی

 


نظر شما :