دکتر حامد دهدشتی به سمت سرپرستی معاونت اداری و مالی منصوب گردید.

۰۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۷ کد : ۱۵۰۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۰۷
دکتر حامد دهدشتی به سمت سرپرستی معاونت اداری و مالی منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ با صدور حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عباس زاده سرپرست دانشگاه جهرم، دکتر حامد دهدشتی به سمت سرپرستی معاونت اداری و مالی منصوب گردید. متن حکم صادره از سوی دکتر عباس زاده بدین شرح است:

 

جناب آقای دکتر حامد دهدشتی جهرمی
هیأت علمی محترم گروه مهندسی برق

با سلام و احترام ؛
با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجربه های ارزنده جنابعالی به استناد بند (ب) ماده (5) آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، از تاریخ 1400/12/01 به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی منصوب می شوید. ضروری است در زمینه های ساماندهی و پایش مداوم نیروهای انسانی بر اساس آیین نامه های مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، افزایش بهره وری همیاران علمی (کارمندان) شریف دانشگاه، اهتمام به افزایش درآمد اختصاصی دانشگاه، صرفه جویی همه جانبه در مصرف منابع و استفاده از ظرفیت خیرین محترم، برنامه های خود را تدوین کرده و به مرحله اجرا برسانید. امید است با بهره مندی از توانمندی های خود و همکاران محترم در دانشگاه جهرم و با تاکید بر برنامه های زیر وظایف واگذار شده را به بهترین شیوه انجام دهید. برای شما از خدای منّان آرزوی بهورزی روزافزون دارم. بر خود وظیفه می دانم از تلاش های مسولان پیشین در این حوزه و همکاران تشکر و قدرانی کنم. اجر همگی با خدای متعال 
1-    اداره و نظارت بر انجام درست امور اداری، مالی و عمرانی دانشگاه بر اساس مصوبات، مقررات و آیین نامه های مربوطه؛ 
2-    نظارت بر مصرف اعتبار تخصیصی به واحدهای مختلف بر اساس بودجه تفصیلی مصوب هیات امنا؛
3-    بهینه سازی سامانه تعاملات اداری بین واحدهای مختلف با همکاری دیگر معاونت های دانشگاه؛
4-    نظارت و همکاری های لازم با اداره امور رفاهی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه؛
5-    نظارت بر انجام امور حقوقی دانشگاه؛ 
6-    ارتباط و تعامل موثر با واحدهای مختلف وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای بیشترین جذب اعتبارات ابلاغی به منظور پیشبرد هدف های دانشگاه.
7-    تقویت روحیه همدلی بین همکاران جهت اعتلای هرچه بیشتر دانشگاه
 


نظر شما :