پیام تبریک سرپرست دانشگاه جهرم به مناسبت سال‌روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس

۰۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۰ کد : ۱۵۱۱ اخبار
تعداد بازدید:۸۴۶
پیام تبریک سرپرست دانشگاه جهرم به مناسبت سال‌روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه جهرم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد عباس زاده سرپرست دانشگاه جهرم به مناسبت سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس پیامی بدین منظور صادر کردند. متن پیام ایشان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا کل شیء خلقناه بقدر (سوره مبارکه قمر آیه 49)
همانا ما هر چیز را به اندازه آفریدیم!

نگاه علمی و تخصصی به زندگی بشر در تمام دوران‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و در این زمینه دانشمندان پرافتخار ایرانی نظیر خواجه نصیرالدین طوسی موید این ادعا و در عصر حاضر نیز الهام بخش طرح‌های نو در جهان به شمار می‌روند. در این خطه بزرگ دانشمند جهرمی خواجه نصیر ثانی، نیز رهرو این راه بوده که لازم است یادش را گرامی بداریم. اندیشه و تلاش‌های مهندسی گذشته برای جوانان جویای علم امروز کشور الگو و سرمشق است تا با بهره‌گیری از تجارب کسب شده و استفاده از علم، نوآوری و ایجاد فناوری‌های نوین در مسیر حفظ و اعتلای استقلال ایران اسلامی گام بردارند.
باور دارم که با تعهد و مسئولیت‌پذیری استادان مجرب دانشگاه جهرم، دانشجویان رشته‌های مهندسی در دانشگاه، آن‌چنان کار آزموده تربیت خواهند شد که بحران‌های احتمالی را به‌خوبی مدیریت کنند و همچنین باور دارم که دانشجویان مهندسی در رشته‌های مختلف علم مهندسی، می‌توانند بازوی توانمند پیشرفت، سازندگی، ابتکار و خلاقیت و درنهایت موجب نجات کشور گردند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۰۰ شهید مهندس کشور و با تقدیر از زحمات تلاشگران عرصه مهندسی دانشگاه جهرم؛ این روز را به همه اساتید، همیاران علمی(کارکنان) و دانشجویان عرصه مهندسی و غیر آن تبریک می‌گویم و توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت جامعه علمی کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محمد عباس‌زاده جهرمی
سرپرست دانشگاه جهرم


نظر شما :