پیام تبریک سرپرست دانشگاه جهرم به مناسبت عید مبعث

۰۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۹:۲۳ کد : ۱۵۱۸ اخبار
تعداد بازدید:۸۵۵
پیام تبریک سرپرست دانشگاه جهرم به مناسبت عید مبعث

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه: همزمان با فرا رسیدن عید مبعث، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عباس زاده جهرمی سرپرست دانشگاه جهرم پیامی بدین منظور صادر کردند. متن پیام تبریک ایشان بدین شرح است:

ماه فرو ماند از جمال محمّد
سرو نباشد به اعتدال محمّد
قدر فلک را کمال و منزلتی نیست
در نظر قدر با کمال محمّد

فرا رسیدن عید مبعث رسول عظیم الشأن اسلام، پیامبر رحمت و وحدت، آموزگار دانایی و آگاهی، اسوه آزادگی و مکارم اخلاق محمد مصطفی (ص) را به همه آزادگان جهان بویژه همه همکارانم در دانشگاه بزرگ جهرم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
عید سعید مبعث بزرگترین بهار تاریخ بشریت است. در این عید، با بیدارگری‌های پیامبر اکرم محمد مصطفی(ص)، آدمی چنان فصل نوینی از حیات خود را آغاز کرد که در تاریخ چند هزار ساله بشریت نمی‌توان برای آن نمونه یا شاهد مثالی یافت.
این بهار عرصه انسانیت، حیات دیگری را فراتر از زندگی حیوانی برای بشر به ارمغان آورد و در نتیجه دو ثمره مهمِّ مبارزه بی‌امان با ظلم و طواغیت از یک سو و برافراشتن پرچم توحید عبودیت و معنویت را از دیگر سو در پی داشت.
امیدوارم و از خدای منّان عاجزانه خواهانم که با پیروی از راه نورانی و تعالیم انسان‌ساز قرآن و آموزه‌های پیامبر گرامی اسلام بیش از پیش با همدلی، وحدت و اخوت، مبارزه با ظلم و دست‌درازی‌ها، شاهد صلح، مهرورزی، دوستی و تمام ارزش‌هایی که جهان امروز به آن نیاز دارد، باشیم.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار


نظر شما :