اجرای طرح کاشت هر شهید، یک درخت در دانشگاه جهرم

۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۶ کد : ۱۵۳۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۳۶
اجرای طرح کاشت هر شهید، یک درخت در دانشگاه جهرم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ همزمان با روز بزرگداشت شهدا، یک درخت به نام شهدای دانشجوی شهرستان جهرم و پدران شهید کارکنان دانشگاه، در دانشگاه جهرم کاشته شد.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عباس زاده سرپرست دانشگاه جهرم اظهار داشت: بدون شک انقلاب اسلامی ما مدیون خون شهیدان بزرگی است که جان خود را برای دفاع از انقلاب و اسلام به خطر انداختند.
وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن نام شهدا یک ضرورت است، تصریح کرد: باید هرچه در توان داریم به کار گیریم تا فرهنگ ایثار و منش شهدا به نسل جوان و به ویژه دانشجویان منتقل شود.
دکتر عباس زاده در پایان تصریح کردند: امروز ما باید راه شهدا را با روشنگری ادامه دهیم و برای مردم، انقلابی‌گری را تبیین کنیم و یاد خدا و دفاع از ولایت را با زنده نگه داشتن دین خدا حفظ کنیم.
در حاشیه این مراسم دکتر عسکر غنی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جهرم گفت: به مناسبت روز شهید و اعیاد شعبانیه، معاونت دانشجویی فرهنگی و گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جهرم، به منظور ارج نهادن به مقام شهدا، طرح «هر شهید، یک درخت» را با کاشت درخت به نام پدران شهید کارکنان دانشگاه جهرم و شهدای دانشجوی شهرستان جهرم اجرا کردند.
وی ابراز کرد پدران و برادران شهید کارکنان دانشگاه جهرم؛ شهید بهمن رحمانیان، شهید عباس رحمانیان کوشککی، شهید رجب حق‌پرستی، شهید محمدحسن  شبیری و شهید غلامحسین اسلامی‌فرد بودند که پلاک نام آن‌ها بر روی درختانی که توسط فرزندان و مادران کاشته شدند، نصب شد.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه جهرم تأکید کرد: در این آیین همچنین به نام تمام «شهدای دانشجوی شهرستان جهرم» یک درخت کاشته و با پلاک‌ نام آن‌ها مزیّن شد.
این برنامه با فاتحه‌خوانی بر مقبره شهید گمنام دانشگاه، گزارش رئیس گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جهرم از وضعیت شهدای شهرستان جهرم و تقدیر از مادران شهدا نیز همراه بود.
 


نظر شما :