از دانشگاه جهرم به عنوان مرکز فعال در امر اهدا خون تجلیل به عمل آمد

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۶ کد : ۱۵۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۵۴
با توجه به نقش برجسته دانشگاه در امر اهدا خون، از دانشگاه جهرم به عنوان مرکز فعال در امر اهدا خون تجلیل به عمل آمد.
از دانشگاه جهرم به عنوان مرکز فعال در امر اهدا خون تجلیل به عمل آمد

اهدای خون از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است، اهداکنندگان مستمر خون، سبک زندگی سالمی را انتخاب کرده‌اند تا بتوانند جان چند نفر را نجات دهند که این امر، خود الگوی خوبی برای جامعه است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم، در این آئین دکتر مسعود ترابی مدیر کل سازمان انتقال خون فارس ضمن بیان تاثیرگذاری اهدا خون در سلامت افراد، ترویج و فرهنگ سازی در این باره را بسیار مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد که مراکزی که دارای حجم جمعیتی بالایی هستند می توانند بازوی بسیار خوبی برای سازمان انتقال خون باشند.
در این مراسم مدیر روابط عمومی دانشگاه جهرم ضمن بیان تاثیر دانشگاه و دانشگاهیان در در تمامی جریانات جامعه با توصیف ظرفیت بالای دانشگاه با توجه به جمعیت 2500 نفری اعم از دانشجویان، کارکنان و اساتید در امر اهدا خون را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و بر اساس تفاهم نامه ای که صورت گرفت، مقرر گردید در طول سال تحصیلی، پایگاه سیار انتقال خون با حضور در دانشگاه مراتب خون گیری را به عمل آورند.
در انتهای مراسم با توجه به نقش برجسته دانشگاه در امر اهدا خون و نجات جان بیماران در برهه های حساس و مقاطع مختلف، از دانشگاه جهرم به عنوان مرکز فعال در امر اهدا خون تجلیل به عمل آمد. 


نظر شما :