دانشجوی دانشگاه جهرم برگزیده‌ی جشنواره عکاسی «جهرمی که من می‌شناسم» شد.

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۶ کد : ۱۵۵۸ اخبار
تعداد بازدید:۹۲۸
دانشجوی دانشگاه جهرم برگزیده‌ی جشنواره عکاسی «جهرمی که من می‌شناسم» شد.

 فاطمه استقبالیان‌فرد، دانشجوی رشته بیوتکنولوژی و دبیر کانون هنرهای تجسمی دانشگاه جهرم در مسابقه‌ی عکاسی «جهرمی که من می‌شناسم» به رتبه‌ی سوم دست یافت.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل؛ دکتر عسکر غنی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جهرم با اشاره به سوابق این دانشجو در جشنواره‌های مختلف ملی، گفت: آیین اختتامیه‌ی هفته‌ی هنر انقلاب اسلامی همراه با تقدیر از برگزیدگان این جشنواره، عصر چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ در خانه هنر دکتر ضابطی با حضور علاقه‌مندان و مسئولان برگزار شد.
وی تصریح کرد: این جشنواره در سه محور تاریخی (بناهای تاریخی، معماری، بافت‌های قدیم شهر، مشاغل سنتی)، فرهنگی (امامزادگان، مفاخر، بزرگان) و طبیعت جهرم در ۲بخش حرفه‌ای و آماتور  به مناسبت هفته «هنر انقلاب اسلامی»  برگزار شد.
دکتر غنی با اشاره به اینکه این جشنواره به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم در دو بخش آماتور و حرفه ای برگزار شد، تصریح کرد: هر شرکت‌کننده می‌توانست یک تا سه تصویر را جهت شرکت در هر بخش مسابقه ارسال کند، که در بخش آماتور، عکس‌ها با گوشی تلفن همراه گرفته و به جشنواره ارسال شده و همچنین در بخش حرفه‌ای، نیز عکس ها می بایست توسط دوربین‌های حرفه‌ای گرفته و به شکل مستند و بدون مونتاژ ارسال می شد.

دکتر غنی با اشاره به اینکه تصاویر ارسالی پس از تأیید اولیه در داوری نهایی شرکت داده می‌شد، تصریح کرد: جوایز این مسابقه در بخش حرفه‌ای به نفر اول پنج میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون و ۵۰۰هزار ریال و نفر سوم ۲ میلیون و ۵۰۰هزار ریال بود که طی مراسمی تقدیم شد. همچنین به نفر نخست در بخش آماتور(گوشی موبایل)، ۲ میلیون ریال، نفر دوم یک میلیون و ۵۰۰هزار ریال و نفر سوم نیز یک میلیون ریال اهدا گردید.


نظر شما :