انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه جهرم و سازمان انرژی اتمی ایران

۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۳ کد : ۱۵۶۰ اخبار
تعداد بازدید:۹۸۰
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه جهرم و سازمان انرژی اتمی ایران

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه جهرم؛ به همت دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه جهرم تفاهم‌نامه همکاری فناورانه در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و سلامت بین شرکت توسعه کاربرد پرتوها و دانشگاه جهرم امضا شد.

این تفاهم‌نامه به امضای حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عباس زاده رئیس دانشگاه جهرم و دکتر سید پژمان شیرمردی معاون محترم سازمان انرژی اتمی ایران و مدیر عامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها رسید که طرفین متعهد شدند در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مشترک همکاری داشته باشند.

دکتر محمدحسن همت‌پور، رئیس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه جهرم ضمن بیان این خبر، گفت: این تفاهم‌نامه به‌منظور توسعه همکاری‌های متقابل، تبادل تجربیات و بهره‌برداری از توانمندی‌های علمی و امکانات طرفین، فی‌مابین شرکت توسعه کاربرد پرتوهای ایران و دانشگاه جهرم منعقد شده است.
وی افزود: موضوع این تفاهم‌نامه همکاری فناورانه در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و سلامت و در وهله اول برای دو سال است.
دکتر همت پور با بیان اینکه در این تفاهم‌نامه طرفین متعهد شدند که در خصوص تهیه و انتشار کتب و نشریات علمی و مبادله مجلات و نشریات علمی، خبری و نرم‌افزارها و مستندات آموزشی با یکدیگر همکاری کنند، تصریح کرد: همچنین طرفین متعهد شدند شرایط لازم جهت بازدید و استفاده کارشناسان طرفین از مراکز و واحدهای تابعه را فراهم آورند.
ایشان در ادامه افزودند: شرکت توسعه کاربرد پرتوها متعهد شد پس از تأیید مدیرعامل محترم شرکت، در تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی در دانشگاه جهرم برای بهره‌برداری مشترک همکاری لازم را داشته باشد. 


نظر شما :