با حضور دوباره دانشجویان، دانشگاه جهرم جان تازه‌ای گرفت

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۹ کد : ۱۵۶۵ اخبار
تعداد بازدید:۹۹۰
با حضور دوباره دانشجویان، دانشگاه جهرم جان تازه‌ای گرفت

 

دانشجویان دانشگاه جهرم پس از گذشت بیش از دو سال از شیوع کرونا و آموزش مجازی، با حضور پر شور خود، جان تازه ای را به دانشگاه بخشیدند.
دکتر عباس زاده سرپرست دانشگاه جهرم، در حاشیه مراسم بازگشایی دانشگاه جهرم و آغاز آموزش حضوری در گفتگو با واحد روابط عمومی گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و بهبود شرایط کرونایی و صدور مجوز آموزش حضوری در دانشگاه‌ها با کمک همه کارکنان، مقدمات حضور دانشجویان فراهم شد و کلاس های آموزشی، خوابگاه، سلف سرویس و دیگر فضاهای آموزشی، پژوهشی و رفاهی آماده پذیرایی از دانشجویان عزیز گردید.
دکتر محمد عباس زاده سرپرست دانشگاه جهرم با اشاره به ازسرگیری آموزش حضوری در دانشگاه جهرم گفت: هر چند در دوران شیوع کرونا، آموزش در دانشگاه تعطیل نشد و آموزش‌های مجازی نیز با موفقیت برگزار گردید اما اعتقاد دارم که کیفیت آموزش های حضوری قطعا بیشتر از مجازی است و حضور دانشجویان در دانشگاه به پویایی و نشاط دانشگاه کمک شایانی خواهد کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: کلاس‌ها در مقاطع تحصیلات تکمیلی و کارشناسی در دو دانشکده علوم پایه و کشاورزی آموزش حضوری خود را در دانشگاه شروع کردند.
پس از آن دکتر عسکر غنی، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه جهرم گفت: یکشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ دانشجویان دانشگاه جهرم پس از گذشت بیش از ۲ سال از شیوع کرونا و آموزش مجازی، با حضور پر شور خود، جان تازه‌ای به دانشگاه بخشیدند.
وی در ادامه گفت: دانشجویان دانشگاه جهرم تحصیل حضوری خود را پس از گذشت بیش از ۲ سال آموزش مجازی، در هفته «تکریم دانشجویان» با پویش «شوق حضور» آغاز کردند.
به گفته ایشان آیین استقبال از دانشجویان دانشگاه جهرم با توجه به ابلاغ شیوه‌نامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار گردید.
به گفته او، همچنین کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه جهرم و آموزش حضوری آن‌ها از ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ در دانشگاه شروع شد.
وی با اشاره به ادامه‌ی فعالیت‌های مختلف فرهنگی-اجتماعی دانشحویان به صورت مجازی و حضوری، افزود: دانشجویان در شب ۲۳ ماه مبارک رمضان نیز به منظور بهره‌مندی از فیوضات معنوی در مراسم احیای شب قدر، شرکت کردند.
شایان ذکر است؛ آیین استقبال از دانشجویان دانشگاه جهرم و تکریم آن‌ها با حضور رئیس دانشگاه، معاونین، مدیران و  رؤسای دانشکده‌ها و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم و خوشامدگویی به آنها با هدایت دانشجویان از زیر قرآن به کلاس‌ها و خوابگاه‌ها با هدف ایجاد فضایی شاداب و با نشاط برگزار شد.


نظر شما :