برگزاری مراسم تجلیل از استادان نمونه آموزشی در دانشگاه جهرم

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۵ کد : ۱۵۸۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۵۲
برگزاری مراسم تجلیل از استادان نمونه آموزشی در دانشگاه جهرم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ مراسم تجلیل از استادان نمونه آموزشی با حضور اعضای هیات علمی و خانواده آنان در دانشگاه جهرم برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عباس زاده جهرمی سرپرست دانشگاه جهرم ضمن تقدیر فراوان از استادان به پاس تلاش های ارزنده آنان در دوران کرونا افزود: تلاش های بی وقفه استادان در ایام کرونا در امر آموزش بر هیچ کس پوشیده نیست و اعضای هیات علمی با سربلندی این دوران را سپری کردند.
ایشان در ادامه با تقدیر از همراهی مدیران و کارکنان مجموعه در کمک به اسقرار خوابگاه دانشجویی و همچنین صبوری استادانی که در یک محیط محدود و با حضور چندین نفر همزمان به امر آموزش و پژوهش می پردازند تاکید کردند: موفقیت جز با تحمل و عبور از سختی ها امکان پذیر نخواهد بود و ان شاالله به لطف پروردگار این موفقیت دور از دسترس نخواهد بود.
سرپرست دانشگاه جهرم همچنین از تصویب دو رشته فلسفه و رشته انرژی های تجدید پذیر در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: امیدوار هستیم با تلاش و پیگیری های فراوان بتوانیم در حوزه تحصیلات تکمیلی گام های موثری برداریم.
در پایان از دکتر هادی پرندوار، دکتر اسحاق آسوده، دکتر فهیمه ابراهیمی، دکتر احسان هوشیار، دکتر عبداله همتیان، دکتر لیلا تقی پور، دکتر محمد رحمانیان و دکتر حسین رنگانی به عنوان استادان نمونه آموزشی در سال 1400 و همچنین از دکتر محمود مبارکی و دکتر مسعود فخرفشانی که در گذشته سمت های معاونت آموزشی و پژوهشی و معاونت اداری و مالی را بر عهده داشته اند، تقدیر گردید.
شایان ذکر است؛ پیش از آغاز مراسم، استادان با حضور در مقبره شهید گمنام دانشگاه جهرم با آرمان های شهدا و امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند.
 


نظر شما :