انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه جهرم و پارک علم و فناوری فارس در اجرای طرح دستیار فناوری

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۱ کد : ۱۵۹۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۰۷
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه جهرم و پارک علم و فناوری فارس در اجرای طرح دستیار فناوری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه جهرم و پارک علم و فناوری فارس در اجرای طرح دستیار فناوری منعقد گردید.
دکتر محمد حسن همت پور رئیس گروه کار آفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه جهرم در این باره اظهار داشت: این تفاهم‌نامه به امضای حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عباس زاده جهرمی سرپرست دانشگاه جهرم و دکتر امین رضا ذوالقدر رئیس پارک علم و فناوری فارس رسید که طرفین متعهد شدند در اجرای طرح دستیار فناور همکاری مشترکی داشته باشند.
وی در ادامه افزود: این تفاهم‌نامه به‌منظور توسعه همکاری‌های مشترک طرفین در ساماندهی و اجرایی نمودن طرح دستیار فناوری در جهت شکل گیری دانشگاه جامعه محور، پاسخگو و کارآفرین با هدف تربیت نیروی متخصص منعقد شده است.
دکتر همت پور در پایان اشاره داشت: ایجاد فرصت های شغلی برای دانشجویان و دانش آموختگان در واحدهای فناور، افزایش اثربخشی برای دانشجویان در داخل کشور و جلوگیری از خروج نخبگان از دیگر موضوعات این تفاهم نامه می باشد.

شایان ذکر است؛ در این جلسه آقایان دوراندیش و خالقی، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور جهرم و مسئول مجمع خیرین اشتغال شهر جهرم در این نشست حضور داشتند.
 


نظر شما :