نشست مديران روابط عمومي دانشگاه ها،مراكز پژوهشي و فناوري

۰۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۷ کد : ۱۶۳ اخبار
تعداد بازدید:۶۸۶
نشست مديران روابط عمومي دانشگاه ها، مراكز پژوهشي و فناوري با حضور وزير علوم برگزار گرديد.
نشست مديران روابط عمومي دانشگاه ها،مراكز پژوهشي و فناوري
در اين همايش دكتر منصور غلامي، وزير علوم تحقيقات و فن آوري ضمن ابراز خرسندي از حضور در جمع مديران روابط عمومي ها، ابتدا به نقش ارزشمند روابط عمومي ها در دانشگاه ها پرداختند و تاكيد كردند كه روابط عمومي ها مي بايست در تمامي جريانات دانشگاه، تاثيرگزاري خود را داشته باشد.
ايشان در ادامه روابط عمومي را يكي از محورهاي اصلي جريان سازي افكار در درون و بيرون دانشگاه ارزيابي كردند و افزودند: رؤساي دانشگاه مي بايست از روابط عمومي به عنوان بازوي مديريت و مشاوراني ارزشمند كمال استفاده را داشته باشند تا دانشگاه هر چه سريعتر مراحل تعالي را طي كند.
دكترعليرضا عبداللهي‌نژاد، سرپرست اداره كل روابط عمومي وزارت علوم، تحقيقات و فن آوري در همايش نشست مديران روابط عمومي دانشگاه‌ها و مراكز پژوهشي و فناوري وزارت علوم كه با حضور وزير علوم در همدان برگزار شد اظهار داشت: در دوراني به سرمي‌بريم كه به گواه انديشمندان و صاحب‌نظران حوزه ارتباطات عصر جامعه خبري و اطلاعاتي است و اطلاعات به عنوان موتور محرك جوامع شناخته مي‌شوند.
ايشان با اشاره به اينكه روابط عمومي‌ها بايد به فناوري‌هاي روز مجهز شوند، تأكيد كرد: آنچه در اين عصر بايد مورد توجه قرار گيرد، فاصله گرفتن از كاركردهاي سنتي و كليشه‌اي كه روابط عمومي‌ها در دوران حيات سنتي خود داشتند و مجهز شدن به تكنيك‌ها، تاكتيك و فنون جديد در حوزه روابط عمومي است.
وي خاطرنشان كرد: در فضاي رسانه‌اي حاضر كه شبكه‌هاي نامتناهي مجازي از طريق سخت‌افزاري و نرم‌افزاري در حال فعاليت هستند، اگر به فناوري‌هاي روز مجهز نباشيم از آنها عقب خواهيم ماند.
وي افزود: آنچه در اين نشست يك‌روزه به دنبال آن هستيم لزوم بازآرايي و ارتقاي ساختار روابط عمومي‌ها مبتني بر شرايط جديد سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فناورانه است.
بخش اختتاميه كه با نشست تخصصي همراه بود، مسئول روابط عمومي دانشگاه جهرم ضمن شركت در اين جلسه به ارائه پيشنهادات در خصوص رفع موانع پيش روي روابط عمومي ها و ايجاد ساختار جديد در بدنه دانشگاه ها با ديگر مديران روابط عمومي پرداخت.
 
 
 

نظر شما :