حجت الاسلام والمسلمین مدبر: باید در دانشگاه فضای مهر و محبت حاکم باشد.

۰۸ تیر ۱۴۰۱ | ۰۷:۳۳ کد : ۱۶۴۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۵۳
حجت الاسلام والمسلمین مدبر: باید در دانشگاه فضای مهر و محبت  حاکم باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ جلسه شورای اداری دانشگاه جهرم با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر امام جمعه جهرم، مهندس شفیعیان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم، مهندس حسن شعبانی رئیس اداره راه و شهرسازی جهرم و مهندس داود اوسط رئیس شورای شهر جهرم برگزار گردید.
حجت الاسلام والمسلمین مدبر امام جمعه جهرم با اشاره به موضوع آمایش سرزمینی استان فارس اظهار داشت: متاسفانه نقش شهرستان جهرم در موضوع آمایش سرزمینی استان فارس، آن طور که در شان و جایگاه شهرستان است؛ دیده نشده و می بایست مسئولین امر حق شهرستان را از این موضوع طلب کنند.
امام جمعه جهرم با تاکید بر ایجاد فضای مهر و محبت در دانشگاه افزودند: در محیط های دانشگاهی می بایست مهر و محبت حاکم باشد و نه فضای پلیسی و پادگانی.
ایشان در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش های دکتر مینایی رئیس سابق دانشگاه، وی را معلم و دانشمندی شریف خواندند و با حمایت از حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباس زاده سرپرست فعلی دانشگاه، ایشان را مدیری دلسوز برشمردند و تاکید کردند: سرپرست دانشگاه جهرم برای دستیابی به موفقیت به همکاری و همراهی همه کارکنان دانشگاه نیاز دارد و خواستار همکاری هر چه بیشتر کارکنان و اعضای هیات علمی با ایشان شدند.
پس از آن مهندس مهدی شفیعیان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اهمیت و نقش دانشگاه در توسعه شهرستان افزودند: بدون شک وجود دانشگاه جهرم به عنوان یک مرجع علمی در شهرستان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و دانشگاهیان نباید دغدغه ای جز آموزش و پژوهش داشته باشند.
وی در پایان بیان داشت: تمام تلاش من و همکارانم بر این است تا بتوانیم مسائل و مشکلات را پیگیری و حل کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عباس زاده جهرمی سرپرست دانشگاه جهرم ضمن تشکر از حضور مسئولین شهرستان در دانشگاه به ویژه امام جمعه معزز جهرم اظهار داشت: طی جلسات متعددی که با استاندار و معاونین ایشان داشتیم به تبیین جایگاه دانشگاه جهرم به عنوان دومین دانشگاه جامع استان پرداخته شد تا هر چه سریعتر مشکلات دانشگاه رفع گردد.
ایشان در ادامه بیان داشت: کسب موفقیت بدون همراهی مجموعه و تحمل سختی ها امکان پذیر نیست و تغییرات در مجموعه کاملا طبیعی است و نباید برخی ها از این تغییرات ناراحت شوند.
پس از آن دکتر حامد دهدشتی معاون اداری و مالی به ارائه گزارش عملکرد صد روزه دانشگاه جهرم پرداخت و از احداث ساختمان کتابخانه و آزمایشگاه مرکزی در آینده ای نه چندان دور خبر داد.
وی اظهار امیدواری کرد که با تلاش های صورت گرفته به زودی دانشگاه جهرم به شبکه آب شرب شهری و شبکه گاز شهری متصل خواهد شد.
شایان ذکر است؛ در پایان محمد مطهری رئیس شورای صنفی کارمندان دانشگاه به بیان دغدغه ها و مطالبات کارمندان پرداخت.


نظر شما :