پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم به زائرین اربعین حسینی و اتفاقات اخیر کشور

۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۲ کد : ۱۷۱۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۱۸
پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم به زائرین اربعین حسینی و اتفاقات اخیر کشور

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ حجت الاسلام والمسلمین شهریاری پور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم در پی بازگشت زائرین اربعین حسینی و همچنین اتفاقات چند روز اخیر کشور پیامی بدین منظور صادر کردند.  متن پیام ایشان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امام صادق ع:ما مِن شَىْ‏ءٍ إِلاّ وَهُوَ یَغبِطُ زائِرَهُ و َیَتَمَسَّحُ بِهِ و َیَرجو فِى النَّظَرِ إِلَیهِ الخَیرَ لِنَظَرِهِ إِلى قَبرِهِ؛هر چیزى غبطه زائر آن حضرت را مى‏ خورد و خود را به او(زائر) مى ‏مالد و در نگاه کردن به زائر امام حسین علیه ‏السلام امید خیر دارد زیرا او به قبر امام حسین علیه ‏السلام نگاه کرده است.(کامل زیارات ص325 – مستدرک الوسایل مستنبط المسایل ج10، ص252، ح11952)
ضمن آرزوی سلامت و سربلندی و قبولی زیارت اربعین زائرین قبر شریف اباعبدالله ع خدمت تمامی جامعه دانشگاهیان دانشگاه جهرم، توفیفات شما را از خداوند منان خواستارم. اربعین تداعی و تبلور حقیقی تواصی به حق و صبر است و اربعینیان طلایه دار این تکلیف قرآنی و ولایی اند. حفظ نظام، علاوه بر حق بودن، از اوجب واجبات است و صبر در این راه از مشقات عویصه است. امروز مهمترین ابزار حفظ دین و نظام و مبارزه با دشمن، شناخت زمان، شناخت تاکتیک دشمن و پاسخ مناسب به آن است.
اینکه دشمن به بهانه فوت یک نفر اصل نظام و دین مردم را نشانه رفته است بسیار جای تامل است. اگر جان یک انسان ارزشمند است که هست پس چرا برای جان صدها جوانی که بطور متوسط در هر ماه یکی از آنها در کسوت سرباز، درجه دار، بسیجی یا شهروند آمر به معروف در یک نقطه از کشور به خون خود می غلطد، یقه پاره نمیکنند.
برخی بیخردان داخلی چه در لباس روحانیت و چه از سران احزاب و گروه های سیاسی خوب بدانند یاوه گوییهای آنان و دلسوزی خبیثانه جماعتشان، نه تنها نقاب از چهره نفاقشان برخواهدداشت بلکه کینه و خشم و نفرت مردم ولایتمدار را نسبت به آنان بیش از پیش خواهد نمود. امروز جوانان تازه رجعت نموده از سفر کربلا گوش به زنگ کلام رهبر معظم انقلابند و نابودی شما برایشان کوچکترین دست آورد بیعت با حسین ع است.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.
علیرضا شهریاری پور 27شهریور 1401


نظر شما :