پیام تبریک رئیس دانشگاه جهرم به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۵ کد : ۱۷۱۴ اخبار
تعداد بازدید:۹۵۰
پیام تبریک رئیس دانشگاه جهرم به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد عباس زاده جهرمی رئیس دانشگاه جهرم همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید پیام تبریکی بدین منظور صادر کردند. متن پیام ایشان بدین شرح است:

به نام خداوند جان و خرد

«طلب علم بر هر انسانی واجب است و همانا خداوند علم‌آموزان را دوست دارد.»
پیامبر اکرم (ص)

آغاز سال تحصیلی آغاز فصلی تازه از زندگی برای پویندگان راه فرزانگی است؛ اصحاب اندیشه و خادمان علم و فرهنگ مهیا می‌شوند تا در سایه الطاف الهی و همّت والای خود آینده‌ای مقتدرانه و سرافرازانه رقم بزنند.
مجموعه مدیریت دانشگاه جهرم به پشتوانه توان علمی اعضا محترم هیئت علمی و تعهد و اهتمام همیاران علمی (کارمندان) این دانشگاه، تلاش خواهد کرد تا در سال تحصیلی جاری در تمامی سطوح آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی، اجتماعی و... تمام ظرفیت‌های خود را برای ارایه مطلوب‌ترین سطح خدمات به دانشجویان و همچنین عموم مردم شریف ایران اسلامی به ویژه استان فارس و همچنین شهرستان جهرم به کار بندد. در همین راستا خانواده بزرگ دانشگاه جهرم، عهد مشترکی بسته‌اند تا با ارتقاء سطح خدمات‌دهی علمی به جامعه و با تکیه به دانش و علم، تلاشی جدی در حل مسایل جامعه و مردم داشته باشند و آغاز سال تحصیلی جدید، جانی تازه در کالبد این میثاق مشترک است.
دانشگاه جهرم بر پایه آموزه های اسلام که “یعلوا و لا یعلی علیه” مجدّانه سعی می نماید با اتکا به حمایت های بی دریغ مقام معظم رهبری از برنامه های کیفی سازی و توسعه هدفمند آموزش عالی، ضمن تحقق بخشیدن به دانشگاه های نسل سوم و کارآفرین، به تربیت دانشجویان توانمند، با انگیزه و برخوردار از اخلاق نیکو مبادرت داشته و همزمان با افزایش همکاری های علمی و پژوهشی، افق های جدید و روشنی را ترسیم کند‌.
اینجانب آغاز سال تحصیلی را به خانواده بزرگ و پر مهر دانشگاه جهرم و بویژه نو دانشجویان این دانشگاه، که برای نخستین بار به محیط مقدس دانشگاه گام خواهند نهاد، صمیمانه تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال موفقیت، بهروزی و سعادت را آرزومندم.


نظر شما :