فراخوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت

۲۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۴ کد : ۱۷۴۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۷۲
فراخوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف، شیوه‌نامۀ اجرایی پانزدهمین دورۀ جشنواره بین‌المللی حرکت در سال 1401  ابلاغ شد.

دکتر اسلامی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی با ابلاغ این شیوه‌نامه از افزودن موضوعات جدید همچون کرسی‌های نقد و مناظره علمی، اقتصاد دانش‌بنیان و کارآفرینی، مستندسازی موضوعات و چهره‌های خاص علمی کشور، نوآوری‌های اجتماعی و فعالیت‌های عام‌المنفعه دانشجویی در راستای مسئولیت اجتماعی با تاکید بر مناطق کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر  به بخش ویژۀ جشنوارۀ پانزدهم حرکت خبر داد.

بنا به اعلام مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف برای ارائۀ آموزش ­های تکمیلی قابل دسترس و ارزان‌قیمت، ارتباط با صنعت، کار گروهی، تعـاملات علمـی اسـتاد و دانشجو، توسعۀ علمی و تلاش برای انقلاب علمی و جبران عقب ماندگی­ ها، اقتصاد مولد و دانش بنیان، چرخش نخبگان و بازگشت متخصصان، حفظ ارتباط و تعامل با دانشجویان و مهاجران ایرانی خارج از کشور، ارتباطات بین­المللی علمی، جذب دانشمندان، متخصصان و دانشجویان بین‌المللی در داخل، توج، خدمات داوطلبانه در نظام دانشگاهی، همکاری  و ارتباط دانشجویان و طلاب برای اجرای فعالیت­های علمی مشترک امتیاز ویژه درنظر گرفته شده است.

دانشگاه‌ها ومؤسسه‌های آموزش‌عالی کشور می‌توانند از  16 تا 30 مهرماه 1401 آثار برگزیدۀ دانشجویان انجمن‌های علمی و اتحادیه‌های انجمن‌های علمی را برای ثبت و شرکت در پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت در سایت festival.dmsrt.ir بارگذاری نمایند.

جشنواره ملی حرکت 1401 از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف هم افزایی، توسعه و تکثیر ایده های خلاق و ایجاد انگیزه در انجمن های علمی دانشجویی برگزار می شود. حوزه های رقابتی این جشنواره شامل انجمن برتر، نشریه، کارآفرینی، محتوای دیجیتال، دانشگاه برتر و... است.

شما می توانید برای دریافت شیوه نامه اجرایی جشنواره حرکت اینجا کلیک کنید.


نظر شما :