بیانیه دانشگاهیان دانشگاه جهرم در پی حادثه تروریستی شیراز

۰۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۰ کد : ۱۷۵۳ اخبار
تعداد بازدید:۶۱۷
بیانیه دانشگاهیان دانشگاه جهرم در پی حادثه تروریستی شیراز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ دانشگاهیان دانشگاه جهرم در پی حادثه تروریستی شیراز بیانیه ای در جهت محکومیت این حادثه بیانیه ای صادر کردند. متن آن بدین شرح است:

بسمه تعالی
حادثه‌ی تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از مردم عزیزمان در سومین حرم اهل بیت، شاه چراغ شیراز به دست تروریست های مزدور، یک بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران را آشکار ساخت. این مزدوران قسی‌القلب که به روی زن و کودک و مردم بی‌گناه آتش می گشایند وابسته به همان مدعیان دروغگو و ریاکارند که پیوسته دم از حقوق بشر میزنند.
کینه و عداوت دشمنان خبیث ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی چنان است که در مسیر تحقق توطئه‌های خود برای مقابله با امنیت کشور، این بار زائران حرم احمد بن موسی (علیه‌السلام) را هدف تیر‌های دشمنی خود قرار دادند.
بی تردید خون پاک این مظلومین بی دفاع، انقلاب اسلامی را بیمه خواهد کرد که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: "بکشید ما را، ملت ما بیدار تر خواهد شد."
اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه جهرم ضمن ابراز هم‌دردی و عرض تسلیت به خانواده‌های این شهیدان عزیز، صبر و سکینه‌ی الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهیدان مسألت می نمایند.


نظر شما :