پیام تبریک رئیس دانشگاه جهرم به مناسبت روز دانشجو

۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۰ کد : ۱۸۲۰ اخبار
تعداد بازدید:۶۱۰
پیام تبریک رئیس دانشگاه جهرم به مناسبت روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد عباس زاده رئیس دانشگاه جهرم با صدور پیامی روز دانشجو را تبریک گفت. متن پیام ایشان بدین شرح است:

۱۶ آذر، فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت تاریخی، ملی و دینی دانشجویان ایران عزیز است. بی شک حماسه ضد استبدادی ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، در تاریخ ایران به عنوان نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خودگذشتگی، پایداری، استقلال و آزادی است تا سندی دیگر از روح میهن پرستی، آزادی خواهی و استقلال طلبی فرزندان این مرزوبوم را برای همیشه در تاریخ ثبت و فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان برسانند .
این روز فرصتی است برای تکریم مقام و منزلت دانشجویانی که همواره نقش فعال و موثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن داشته‌اند و در شرایط حساس کنونی که کشور عزیزمان نیازمند وحدت و همدلی است، از آنها انتظار می رود که جهاد علمی را سرلوحه اندیشه و عمل خود قرار داده و عزم خویش را جزم نمایند و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تولید علم و جنبش نرم افزاری، این کشور را به جایگاهی شایسته برسانند و الگوی اسلامی، ایرانی پیشرفت را به نحوی ملموس به نمایش بگذارند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنبش دانشجویی، فرارسیدن ۱۶ آذرماه، روز دانشجو را به کلیه دانشگاهیان به ویژه دانشجویان پرتلاش دانشگاه جهرم و به همه کسانی که قلبشان برای سربلندی این ملت و آزادی و پیشرفت این کشور می‌تپد تبریک عرض می‌نمایم. امید است که با فراگیری علم و دانش، در کنار هم بتوانیم نقشه‌ی راه ایران عزیز را به سوی سعادت، آزادی و سربلندی سوق دهیم.
در پایان، این ایام که مصادف با ایام شهادت بانوی دوسرا فاطمه صدیقیه شده را ارج نهاده و از روح آن بزرگ مادر پدر، مدد جسته و تعالی علم، حکمرانی علم و علم حکمرانی را برای جامعه خود مسالت می‌کنیم.


نظر شما :