افتتاح مرکز رشد و فناوری دانشگاه جهرم با حضور استاندار فارس

۰۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۱ کد : ۱۸۳۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۲۴
افتتاح مرکز رشد و فناوری دانشگاه جهرم با حضور استاندار فارس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ مرکز رشد و فناوری دانشگاه جهرم با حضور دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر امام جمعه جهرم، دکتر محمد رضا رضایی نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، مهندس حسن شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم و دیگر مسئولین شهری افتتاح گردید.
وی سپس از کلینیک تخصصی و مرکز مشاوره کشاورزی دانشگاه جهرم بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیت این مرکز تخصصی قرار گرفت.
دکتر سید علی اکبر باقریان مدیر کلینیک تخصصی کشاورزی دانشگاه جهرم به تبیین بخشی از مشکلات باغات و مرکبات کشور و ارائه راهکارهای مناسب خروج از چالش های پیش رو پرداخت و پیشنهاداتی برای حل موضوعات مهمی همچون زوال مرکبات، سرما زدگی، بحران آب و دیگر مشکلات حوزه کشاورزی به استاندار ارائه که مورد استقبال وی قرار گرفت.
دکتر باقریان، ابراز امیدواری کرد که کلینیک تخصصی و مرکز مشاوره کشاورزی دانشگاه جهرم با کمک مسئولین ذیربط می تواند در حل مشکلات کشاورزی استان گام های سریع و مؤثری بردارد.
شایان ذکر است؛ در مرکز رشد دانشگاه جهرم چندین شرکت دانش بنیان در حوزه های مختلف که به شرح زیر اعلام می گردد، مستقر و مشغول به فعالیت می باشند:
1.    شرکت ویدا نوین تصفیه در حوزه تصفیه پساب صنعتی
2.    شرکت نانو فناوران پالیز گیاه در حوزه تکثیر نخل با روش تلفیقی
3.    شرکت هسته پرشین فرازکنترل در حوزه طراحی و ساخت سیستم کنترل آسانسور با پردازشگر موازی
4.    شرکت هسته مبتکر تجهیز سلامت گستر در حوزه طراحی و ساخت دیسپنسر محیز کشت میکروبی
5.    شرکت افق اندیشه های راهبردی در حوزه تولید و مدیریت محتوا با استفاده از شبکه نخبگانی و وبکاوی 
6.    شرکت سامانه تصمیم یار مکانی در حوزه پردازش تصاویر ماهواره ای
 


نظر شما :