برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه جهرم

۱۴ دی ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۶ کد : ۱۸۵۱ اخبار
تعداد بازدید:۷۵۷
برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه جهرم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ به همت گروه امور فرهنگی و اجتماعی و همچنین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام "شهید حاج قاسم سلیمانی" در مسجد دانشگاه برگزار گردید.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین نصر ضمن اشاره به ویژگی های اخلاقی و شخصیتی شهید سلیمانی افزود: رمز جاودانگی شهید سلیمانی، اخلاص و شوق شهادتی بود که همیشه در سر داشت. آرزویی که سردار دل‌ها از آن می‌گفت برآمده از فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس بود. مراسم تشییع پیکر مطهر او صحنه‌ای تاریخی و به‌یادماندنی را در افکار جهانیان ثبت و ضبط کرد و نشان داد که چگونه حاج قاسم در ایران و دیگر ملت‌های جهان تکثیر خواهد شد.
وی در ادامه اظهار داشت: رهبر انقلاب، مراسم باشکوه تشییع‌جنازه سردار دل‌ها را یوم‌الله دانستند و گفتند: "روزی که ده‌ها میلیون در ایران، و صدها هزار در عراق و بعضی کشورهای دیگر به‌پاس خونِ فرمانده سپاه قدس به خیابان‌ها آمدند و بزرگ‌ترین بدرقه جهان را شکل دادند، یکی از ایّام‌الله است".
اکنون قاسم سلیمانی، صرفاً یک شخص و یک فرمانده نظامی ملی نیست؛ به قول رهبری، او به چهره‌ای بین‌المللی و مکتبی تبدیل شده که با شهادتش، قیامتی بر پا کرد و زنده بودن انقلاب در کشور ایران را به رخ همه دنیا کشید.

شایان ذکر است؛ قرائت قران و نوحه سرایی از دیگر برنامه های این مراسم بود.
 


نظر شما :